Omschrijving gemeente Zaltbommel
Werken bij gemeente Zaltbommel (https://www.werkenbijgemeentezaltbommel.nl/) betekent deel uitmaken van een dynamisch organisatie met een open werksfeer. Onze 160 medewerkers werken vanuit het gemeentekantoor en de gemeentewerf in de historische stad Zaltbommel en het omliggende buitengebied met elf dorpen. Gemeente is goed bereikbaar naast A2 en met een directe treinverbinding vanuit Utrecht en Den Bosch. Ontdek de vele mogelijkheden bij gemeente Zaltbommel en groei mee in een ambitieuze organisatie.
Opdracht
Gemeente Zaltbommel wil een zelfevaluatie laten uitvoeren met als doel inzicht te verkrijgen in de huidige stand van zaken ten aanzien van wet- en regelgeving. De opdrachtnemer brengt in kaart:
- Welke relevante wet- en regelgeving van toepassing is op de organisatie.
- In hoeverre gemeente hier momenteel aan voldoet.
- Welke aanvullende acties nodig zijn om volledige compliance te bereiken.
Resultaat
Een schriftelijke rapportage waarin:
- De zelfevaluatie is uitgewerkt.
- Een overzicht is opgenomen van de wet- en regelgeving waaraan nog voldaan moet worden.
- Concrete aanbevelingen zijn gedaan voor vervolgstappen.
Competenties
- Je bent leergierig en kunt in korte tijd veel nieuwe kennis absorberen en vaardigheden aanleren.
- Je bent in staat om veel verschillende taken snel en efficiënt af te wikkelen en stelt daarbij de juiste prioriteiten.
- Je kunt snel schakelen tussen onderwerpen, staat sterk in je schoenen en houdt van uitdagingen.
- Je bent zorgvuldig, communiceert helder, zowel mondeling (ook Engels) als schriftelijk.
Benodigd aantal professionals
1.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: dagen in overleg
Is hybride werken mogelijk: Nee
Eisen
- Een aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau.
- Een aantoonbare afgeronde opleiding Burgerzaken.
- Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring als medewerker burgerzaken bij een gemeente.
- Aantoonbare werkervaring met het adviseren op het gebied van wet- en regelgeving.
- Aantoonbare werkervaring met Zelfevaluatie bij een gemeente.
Wensen
- Aantoonbare werkervaring met voorstellen van procesverbeteringen.
- Aantoonbare werkervaring als projectleider.
- Een aantoonbare afgeronde opleiding Rechten op minimaal hbo bachelor niveau.