Allround p&o adviseur

Gemeente Mook en Middelaar

Sluit op: 29 okt 2025 om 09:00
Max. Uurtarief: geen max tarief
Aantal uur per week: 32
Provincies: Limburg
Segmenten: Personeel en Organisatie

Omschrijving

Soorten Inhuur: Detachering
Start datum: 15 november 2025
Eind datum: 15 maart 2026

Let op: Dit is een detacheringsopdracht

Deze opdracht valt onder detachering en is niet geschikt om als zzp'er uit te voeren in overeenstemming met de Wet DBA.

Gemeente Mook en Middelaar
Gemeente Mook en Middelaar is op acht na kleinste gemeente, maar ook één van de mooiste gemeentes van Nederland. Onze gemeente staat voor vele interessante uitdagingen!

Organisatie
Binnen onze organisatie is geen dag hetzelfde. Bij ons gebeurt globaal hetzelfde als in een grote gemeente. Je kent en ziet al je collega’s. Integraal werken is bij ons een vanzelfsprekendheid. Onze functies zijn breed en flexibel. De lijntjes binnen de organisatie zijn zo kort dat je bij vragen of ideeën het Management Team (MT) rechtstreeks benadert. De organisatie bestaat uit de afdelingen Ruimte, Sociaal en Bedrijfsvoering. Je gaat werken bij de afdeling Bedrijfsvoering, team P&O.

Team
Het team P&O is een klein team en bestaat uit twee adviseurs en een salarisadministrateur. Gezamenlijk pakken wij alle P&O vraagstukken op. Gezien het vertrek van een van de adviseurs zoeken wij een praktische, ervaren en zelfstandige P&O adviseur.

Opdracht
Als allround P&O adviseur bij Mook en Middelaar heb je de volgende werkzaamheden:

  • Je begeleidt P&O processen en je zorgt voor de administratieve afhandeling;
  • Je organiseert en adviseert bij werving en selectie, in- en uitdienstprocedures, ziekteverzuim, arbo en ontwikkelvragen van medewerkers;
  • Je adviseert over en ondersteunt de gemeentesecretaris en afdelingshoofden bij de toepassing en uitvoering van het beleid. Naast je rol als adviseur van het management ben je voor medewerkers aanspreekpunt en vraagbaak voor personele aangelegenheden;
  • Je bent betrokken bij ontwikkelingen van de afdelingen en zoekt actief naar samenwerking en afstemming;
  • Je zorgt voor een correcte administratie van gegevens in het HR systeem Motion;
  • Je zorgt voor een adequate informatievoorziening aan de hele organisatie over het HR-beleid en arbeidsvoorwaarden;
  • Je ontwikkelt en implementeert (onderdelen van) het personeels-, arbeidsomstandigheden- en arbeidsvoorwaardenbeleid;
  • Je speelt een rol in de migratie van ons HR systeem Motion naar Motion Pro.

Samenwerking
Je vervult de functie in samenwerking met je collega adviseur waarbij jullie beiden gericht zijn op het totale resultaat van de P&O functie.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 10A. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: In overleg.
Is hybride werken mogelijk: Ja.

Deze opdracht voor inhuur wordt gegund via een aanbestedingsprocedure. De opdrachtgever heeft specifieke eisen en wensen geformuleerd. Om in aanmerking te komen, dien je te voldoen aan de gestelde eisen. Daarnaast kun je extra punten verdienen door tegemoet te komen aan de wensen.

Eisen

  • Aantoonbare afgeronde opleiding HR en/of organisatie en/of bedrijfskunde op minimaal hbo bachelor niveau;
  • Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in het HR vak;
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als P&O adviseur;
  • Aantoonbare werkervaring in een non-profit organisatie.

Wensen

  • Aantoonbare werkervaring als personeelsfunctionaris of HR-ondersteuner;
  • Aantoonbare werkervaring met de inrichting of migratie van een HR systeem;
  • Minimaal 7 jaar aantoonbare werkervaring in het HR vak;
  • Aantoonbare werkervaring in de laatste vijf jaar bij een gemeente;
  • Aantoonbare werkervaring in een HR functie bij een of meerdere gemeenten.

Reageer op opdracht

Toegestane typen: : .pdf, .doc, .docx