Administratief medewerker

Gemeente Olst-Wijhe

Sluit op: 30 okt 2025 om 09:00
Max. Uurtarief: geen max tarief
Aantal uur per week: 24
Provincies: Overijssel
Segmenten: Administratief Secretarieel

Omschrijving

Soorten Inhuur: Detachering
Start datum: 30 oktober 2025
Eind datum: 30 april 2026

Let op: Dit is een detacheringsopdracht

Deze opdracht valt onder detachering en is niet geschikt om als zzp'er uit te voeren in overeenstemming met de Wet DBA.

Organisatie
Olst-Wijhe is een prachtige gemeente aan de IJssel tussen de Hanzesteden Zwolle en Deventer. Onze gemeente telt ruim 19.000 inwoners en bestaat uit 12 kernen en buurtschappen. Olst-Wijhe ligt in Salland: een uniek (natuur)gebied tussen de rivier de IJssel en het Nationaal Park de Sallandse Heuvelrug.

Olst-Wijhe kent een actieve samenleving. Inwoners denken graag met ons mee én bedenken zelf allerlei ideeën om Olst-Wijhe nog een stukje mooier te maken. Daar geven zij zelf of samen met ons handen en voeten aan. Er is een bloeiend verenigingsleven en met elkaar zetten we onze schouders onder elke uitdaging. Wil jij hier je steentje aan bijdragen?

Opdracht
Als administratief medewerker ben je onmisbare schakel binnen ons team. Je bent verantwoordelijk voor diverse administratieve werkzaamheden en draagt zo bij aan een efficiënte en effectieve dienstverlening aan onze inwoners.

Werkzaamheden

  • Je bereidt procesdossiers voor en zorgt voor het anonimiseren van documenten. Je ondersteunt bij de afhandeling van WOO-verzoeken.
  • Je ondersteunt bij de afhandeling van informatieverzoeken.
  • Je verzorgt de facturatie en doet andere administratieve werkzaamheden in het vergunningenproces.
  • Je ondersteunt bij de voorbereiding en notulering van vergaderingen en bijeenkomsten.

Competenties

  • Je bent goed in administratieve procedures, overzicht houden, plannen en archiveren.
  • Je werkt zelfstandig en nauwkeurig en kunt goed omgaan met deadlines.
  • Je toont eigenaarschap en bent voortdurend alert dat taken correct en tijdig worden uitgevoerd.
  • Je hebt een talent voor organiseren.
  • Je kunt goed uit de voeten met verschillende systemen en applicaties. Digitaal werken gaat je makkelijk af.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 7. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Benodigd aantal professionals
1.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
Is hybride werken mogelijk: Ja
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: ntb

Uren
16-24 uur per week

Deze opdracht voor inhuur wordt gegund via een aanbestedingsprocedure. De opdrachtgever heeft specifieke eisen en wensen geformuleerd. Om in aanmerking te komen, dien je te voldoen aan de gestelde eisen. Daarnaast kun je extra punten verdienen door tegemoet te komen aan de wensen.

Eisen

  • Van toepassing? Bij uitvoering van de opdracht worden geen IT-middelen ter beschikking gesteld, Onder IT-middelen wordt verstaan: laptop en mobiel.
  • Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal mbo-4 niveau.
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als administratief medewerker in de afgelopen 6 jaar bij een gemeente.

Wensen

  • Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring met voorbereiden van procesdossier bij een gemeente.
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als administratief medewerker.
  • Aantoonbare werkervaring met gemeentelijke systemen en applicaties, deze zijn benoemd in het cv.

Reageer op opdracht

Toegestane typen: : .pdf, .doc, .docx