Organisatie
Doesburg is een kleine gemeente van zo'n 11.000 inwoners. Met ruim 100 medewerkers zorgen we ervoor dat het voor inwoners, ondernemers en bezoekers prettig wonen, werken en recreëren is in onze stad. Doesburg heeft een platte organisatie, waar het managementteam 4 afdelingen aanstuurt: Samenleving, Leefomgeving, Toerisme en Economie, Buitenbeheer en Externe en Interne Dienstverlening.
Opdracht
Ben jij het visitekaartje waar onze inwoners enthousiast van worden? De gemeente Doesburg zoekt een receptioniste/telefoniste die met een glimlach en aandacht onze bezoekers en bellers te woord staat. Je zorgt dat iedereen zich welkom voelt in het stadskantoor.
- Je bent het eerste aanspreekpunt van de gemeente aan de balie en via de telefoon.
- Je ontvangt klanten en verricht algemene receptietaken.
- Je verstrekt eerstelijns informatie over de gemeente en andere organisaties die in het stadskantoor gevestigd zijn.
- Je verwijst door naar collega’s (telefonisch en via belnotitie).
Competenties
- Je hebt een klantgerichte en vriendelijke houding;
- Je kunt goed luisteren en duidelijk communiceren, ook onder druk;
- Je werkt nauwkeurig;
- Je kunt je snel een nieuwe organisatie eigen maken;
- Je hebt affiniteit met kantoorautomatisering;
- Je hebt een goede duidelijke telefoonstem.
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 5. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
Benodigd aantal professionals
1.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr.
Is hybride werken mogelijk: Nee.
Eisen voor de opdracht Receptionist(e)/telefonist(e)
- Uiterlijk beschikbaar per 18 december 2025 voor afwisselend 16 tot 20 uur per week gedurende de hele opdracht. De inzet van uren kan bij afwisseling met een andere collega ook soms in de avonduren zijn i.v.m. de gewenste benaming van de receptie bij raads- en commissievergaderingen. Wij vragen om een flexibele opstelling van de medewerker hierin.
- Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring als Receptionist(e)/Telefonist(e);
- Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal mbo 4 niveau;
Wensen voor de opdracht Receptionist(e)/telefonist(e)
- Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als Receptionist(e)/Telefonist(e);
- Aantoonbare afgeronde administratieve opleiding;
- Aantoonbare werkervaring met Storm telefooncentrale (Benoem duidelijk waar deze is opgedaan);
- De kandidaat stelt zich voor in een korte (persoonlijke) motivatie (maximaal 1 A4) en waarom deze geschikt is voor deze opdracht. De motivatie dient geschreven te zijn door de kandidaat zelf.
Ben jij de professional voor deze opdracht?
Zo verloopt het proces
1. Reageer op de opdracht Receptionist(e)/telefonist(e)
Wanneer wij jouw reactie ontvangen, nemen we direct de eerste stappen in het proces.
- We analyseren of je cv aansluit bij de opdracht
- We leggen je profiel naast de verwachtingen en eisen van de opdrachtgever
- We checken jouw tarief aan de hand van actuele marktgegevens om je positie vast te stellen
Deze werkwijze vergroot de kans op een geslaagde samenwerking voor jou. Op werkdagen ontvang je binnen 24 uur bericht of we een goede match zien en we van start kunnen met het offertetraject.
2. Introductie bij Gemeente Doesburg
Wanneer jouw profiel aansluit bij de wensen van Gemeente Doesburg, nemen wij de volgende stappen:
- We brengen jouw profiel onder de aandacht van Gemeente Doesburg
- We ondersteunen je bij het verzamelen van benodigde documenten, zoals diploma’s, referenties, een motivatiebrief of VOG
- Samen werken we aan een sterke offerte, waarin we jouw unieke waarde helder naar voren laten komen
- Je ontvangt op basis van onze marktinzichten passend tariefadvies; jij bepaalt uiteindelijk welk tarief je hanteert
Reageert Gemeente Doesburg enthousiast, dan plannen we doorgaans een intake of kennismaking voor je in.
3. Starten maar!
Wij geloven in duidelijke, open afspraken. Door rechtstreeks samen te werken met zelfstandigen, blijft de inhuurketen overzichtelijk en eerlijk.
- Voordelige marges: slechts 9% marge over je uurtarief, die zelfs daalt naar 7% zodra het eerste jaar voorbij is.
- Vlotte uitbetaling: nadat de opdrachtgever het bedrag heeft voldaan, ontvang je jouw factuurbedrag binnen 24 uur op een werkdag.
- Geen restricties: er zijn geen relatie- of concurrentiebedingen. Heb je na een afgeronde opdracht opnieuw werk bij dezelfde opdrachtgever? Daar ben je helemaal vrij in.
Dankzij deze voorwaarden kun je zelfstandig, met zekerheid en flexibiliteit aan de slag.
Reageer nu binnen 24 uur reactie
Even voorstellen
Wij zijn LibLab
We heten je van harte welkom bij LibLab! Ons platform is ontstaan uit de praktijk: gemaakt door zelfstandig professionals, bedoeld voor zelfstandig professionals. Dankzij meer dan 18 jaar eigen ervaring in het zelfstandig werken weten we precies welke moeilijkheden je tegenkomt als je opdrachten zoekt of samenwerkt met tussenpersonen. Onze persoonlijke inzichten hebben ons overtuigd dat het klassiek georganiseerde model anders kan en zelfs anders moet, en daar zetten wij ons vol overtuiging voor in.
Wat jij als zelfstandige aan LibLab hebt
- Snel antwoord: dien je aanvraag in en ontvang binnen één werkdag ons oordeel of we een goede match zijn
- Voordelige tarieven: wij rekenen 9% marge het eerste jaar en verlagen dit daarna naar slechts 7%
- Vlotte uitbetaling: jouw factuur of salaris staat binnen 24 uur op je rekening zodra het geld bij ons binnen is
- Vrijheid zonder restricties: geen onnodige contractuele verplichtingen zoals relatie- of concurrentiebedingen na afloop van je opdracht