Organisatie
Montferland is een gemeente in het oosten van de provincie Gelderland. Met een oppervlakte van ca. 110 km² en ruim 36.000 inwoners heeft Montferland een schakelfunctie tussen de regio Achterhoek en de Stadsregio Arnhem-Nijmegen. De gemeente bestaat uit 12 kernen: Azewijn, Beek, Braamt, Didam, 's-Heerenberg, Kilder, Lengel, Loerbeek, Loil, Nieuw-Dijk, Stokkum en Zeddam. Het gemeentebestuur is gevestigd in Didam.
Team Contact & HR
Opdracht
Muteren en verwerken van een salarisrun. Van nieuwe medewerkers tot afdrachten aan het ABP, PWRI en belastingdienst.
Maken van aansluitingen t.b.v. de financiële administratie.
Wet- en regelgeving bij houden en de consequenties voor de gemeente bekijken.
Maken van werkgeversverklaringen en pro forma berekeningen.
Controle WW-, WAZO- en ZW-uitkeringen.
Losse mutaties (waaronder ORT nabetalingen van de BOA’s (bij verlof en ziekte), ziektewetpercentage bepalen, consignatie/piket betalen, babsen handmatig verlonen).
Competenties
Communicatief vaardig;
Punctueel;
Analytisch.
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 9. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma, Di, Wo, Do, Vrij
Is hybride werken mogelijk: Ja
Eisen
- Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau;
- Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als salarisadministrateur bij een gemeente;
- Aantoonbare werkervaring met ADP (Benoem duidelijk waar deze is opgedaan).
Wensen
- Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als salarisadministrateur bij een gemeente;
- Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring met ADP (Benoem duidelijk waar deze is opgedaan);
- Aantoonbare werkervaring met het controleren van WW-, WAZO- en ZW-uitkeringen.
