Administratief medewerker p&c

Omgevingsdienst West-Holland

Sluit op: 14 nov 2025 om 09:00
Max. Uurtarief: 70
Aantal uur per week: 24
Provincies: Zuid-Holland
Segmenten: Administratief Secretarieel

Omschrijving

Soorten Inhuur: Detachering
Start datum: 14 november 2025
Eind datum: 14 mei 2026

Let op: Dit is een detacheringsopdracht

Deze opdracht valt onder detachering en is niet geschikt om als zzp'er uit te voeren in overeenstemming met de Wet DBA.

Organisatie
Bij de Omgevingsdienst West-Holland lever je een bijdrage aan de kwaliteit en veiligheid van de leefomgeving. Wij werken in opdracht van en in samenwerking met provincie Zuid-Holland en twaalf gemeenten in het noordelijk deel van provincie Zuid-Holland. Met zo’n 190 deskundige en gedreven collega’s werken we aan het verbeteren van lucht en bodem en aan het terugdringen van overlast door geur, geluid en gevaarlijke stoffen. Ook de zorg voor een duurzame leefomgeving is onderdeel van ons takenpakket. Belangrijk werk. Jouw werk?

Opdracht
- Dagelijks inkoopfacturen boeken en controleren (crediteuren)
- Dagelijks verplichtingen (af)boeken en controleren (crediteuren)
- Dagelijks verkoopfacturen opstellen, verwerken en controleren (debiteuren)
- Dagelijks bankafschriften verwerken
- Wekelijks betaalstaat draaien en betaling (incl. enkelvoudige handmatige betalingen) klaarzetten (dit gaan we zelf doen)
- Maandelijks salarissen betaling klaarzetten incl. afdrachten ABP-pensioen, Loyalis en loonbelasting
- Per kwartaal BTW-aangifte en controle aansluiting

Competenties
- Secuur;
- Integer;
- Klantgericht;
- Teamplayer.

Functieschaal
De functieschaal is ingedeeld in schaal 8 met een max tarief van €70,- per uur. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van opdrachtgever inzake inlenersbeloning.

Benodigd aantal professionals
1.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr.

Deze opdracht voor inhuur wordt gegund via een aanbestedingsprocedure. De opdrachtgever heeft specifieke eisen en wensen geformuleerd. Om in aanmerking te komen, dien je te voldoen aan de gestelde eisen. Daarnaast kun je extra punten verdienen door tegemoet te komen aan de wensen.

Eisen

  • Minimaal een afgeronde mbo4 opleiding in administratieve of financiële richting
  • Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring met het registreren en coderen van facturen
  • Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar met AFAS binnen een gemeentelijke organisatie, benoem waar dit is opgedaan

Wensen

  • Minimaal een afgeronde mbo4 opleiding bedrijfseconomie/bedrijfsadministratie
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring met het registreren van facturen binnen een gemeentelijke organisatie
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met het coderen van facturen binnen een gemeentelijke organisatie
  • Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar als medewerker binnen een verplichtingenadministratie binnen een gemeentelijke organisatie
  • Beschikbaar per november voor 24 uur per week voor de gehele duur van de opdracht

Reageer op opdracht

Toegestane typen: : .pdf, .doc, .docx