Opdrachtomschrijving
In jouw rol draag je actief bij aan de uitvoering van plannen en projecten, waarbij je een breed scala aan communicatiemiddelen en activiteiten beheert.
Daarnaast behoren de volgende taken tot jouw verantwoordelijkheden:
- Op uitvoerend niveau bijdragen binnen verschillende plannen en projecten
- Bewaken van de vormgeving en huisstijl
- Zorgen voor een consistente en herkenbare uitstraling van uitingen binnen onze gemeente
- Je bent het eerste aanspreekpunt voor inzet, uitvoering en productie van communicatiemiddelen en -activiteiten
- Coördineren van de beantwoording van mediavragen
Kandidaatomschrijving
- Je beschikt over relevante opleiding op het gebied van communicatie
- Ervaring met het inzetten van (social) media
- Je hebt een vlotte pen en schrijft foutloos Nederlands
- Ervaring met audiovisuele contentcreatie is een pré
- Communicatie gebeurt niet alleen tijdens kantooruren, daarom is een flexibele houding heel belangrijk
Interviewplanning
Gesprekken vinden plaats op maandag 1 december, gelieve hier rekening mee te houden.
Toelichting op rooster
Opdracht is voor 36 uur per week.
Deze opdracht voor inhuur wordt gegund via een aanbestedingsprocedure. De opdrachtgever heeft specifieke eisen en wensen geformuleerd. Om in aanmerking te komen, dien je te voldoen aan de gestelde eisen. Daarnaast kun je extra punten verdienen door tegemoet te komen aan de wensen.
Eisen
- MBO of HBO werk- en denkniveau — dit dient te blijken uit het cv
- 1 tot 3 jaar gerichte werkervaring — dit dient te blijken uit het cv
Wensen
- Kandidaat heeft een afgeronde communicatieopleiding — dit dient te blijken uit het cv
- Kandidaat heeft ervaring met ondersteunende werkzaamheden op het gebied van audiovisuele contentcreatie — dit dient te blijken uit het cv
- Kandidaat heeft een vlotte pen en schrijft foutloos Nederlands — dit dient te blijken uit het cv
