Administratieve ondersteuning

Stedin

Sluit op: 11 dec 2025 om 09:00
Max. Uurtarief: geen max tarief
Aantal uur per week: 40
Provincies: Zuid-Holland
Segmenten: Administratief Secretarieel

Omschrijving

Soorten Inhuur: Detachering
Start datum: 15 december 2025
Eind datum: 29 maart 2026

Let op: Dit is een detacheringsopdracht

Deze opdracht valt onder detachering en is niet geschikt om als zzp'er uit te voeren in overeenstemming met de Wet DBA.

Omschrijving opdracht
We zijn op zoek naar iemand met ervaring met het aanmaken van SAP inkooporders / bestellingen en/of SAP verkooporders.

Vereiste vaardigheden

  • Secuur werken (materiaalnummers en aantallen moeten kloppen) en dagelijks hun activiteiten afronden, anders ontstaan er problemen.
  • Zelfstandig kunnen werken
  • Kennis van zowel SAP ECC (DNWG)- als S4HANA (Stedin)-inrichting.
  • Kennis van rapportage mogelijkheden in SAP, waaronder quickviews en queries.
  • Kennis van de SAP-modules: CS, IM, MM; FI/CO-kennis is een pre; LSMW kunnen draaien.

Deze opdracht voor inhuur wordt gegund via een aanbestedingsprocedure. De opdrachtgever heeft specifieke eisen en wensen geformuleerd. Om in aanmerking te komen, dien je te voldoen aan de gestelde eisen. Daarnaast kun je extra punten verdienen door tegemoet te komen aan de wensen.

Eisen voor de opdracht Administratieve ondersteuning

  • Kandidaat dient Nederlandse taal machtig te zijn in woord en geschrift, een aanbieding op deze aanvraag is hierbij een akkoordverklaring
  • Kandidaat heeft minimaal aantoonbare afgeronde MBO4 opleiding in relevante richting
  • Kandidaat heeft minimaal 3 jaar aantoonbare relevante werkervaring
  • CV is voorzien van referenties (naam, functie en contactgegevens referent) of deze kunnen op aanvraag aangeleverd worden
  • Kandidaat is in bezit van de volgende kennis: SAP ECC (DNWG)- als S4HANA (Stedin)-inrichting; rapportage mogelijkheden in SAP, waaronder quickviews en queries; SAP-modules: CS, IM, MM; FI/CO-kennis is een pre; LSMW kunnen draaien

Wensen voor de opdracht Administratieve ondersteuning

  • Is kandidaat eerder werkzaam geweest binnen Stedin? Indien kandidaat eerder werkzaam is geweest binnen Stedin dan dient reden van vertrek in het CV te staan. Tevens worden intern referenties ingewonnen. Mocht reden van vertrek en referentie(s) niet overeenkomen, dan wordt toelating in Dynamisch Aankoopsysteem ontnomen
  • Kandidaat beschikt over onderstaande competenties, deze kunnen worden getoetst in een gesprek met opdrachtgever:
    • Goed kunnen plannen
    • Verantwoordelijkheidsgevoel
    • Flexibele instelling
    • Goede communicatieve vaardigheden
    • Resultaatgericht
    • Proactief
    • Luistervaardig

Geïnteresseerd in deze opdracht?

Zo gaan wij te werk

1. Reageer op de opdracht Administratieve ondersteuning

Wanneer je op deze opdracht reageert, starten wij direct met het beoordelen van een mogelijke match.

  • We bekijken of jouw ervaring en cv aansluiten bij de opdracht
  • We leggen jouw profiel langs de lat van de eisen van de opdrachtgever
  • We checken je tarief en zetten dit af tegen de actuele markt om je positie te bepalen

Met deze werkwijze vergroot je jouw kansen op succesvolle bemiddeling. Je hoort op werkdagen binnen 24 uur van ons of er sprake is van een match en of we samen het offertetraject kunnen beginnen.

2. Introductie bij Stedin

Past jouw profiel bij de eisen van Stedin? Dan volgen de volgende stappen:

  • Wij stellen jou voor aan Stedin
  • Indien er aanvullende stukken nodig zijn, zoals een motivatie, diploma's, referenties of een VOG, zorgen wij voor het verzamelen hiervan
  • We stellen gezamenlijk een overtuigende offerte op waarin jouw toegevoegde waarde helder naar voren komt
  • Je krijgt van ons een tariefadvies op basis van de marktsituatie, maar jij beslist uiteindelijk zelf over het uiteindelijke tarief

Ontvangen we een positieve reactie van Stedin, dan plannen we doorgaans een kennismakings- of intakegesprek met je in.

3. Aftrap van de opdracht!

Bij ons kun je rekenen op openheid en transparantie. Doordat we direct schakelen met zelfstandigen, houden we de inhuurketen overzichtelijk en kun jij altijd precies zien hoe het traject verloopt.

  • Gemiddelde marges: we rekenen 13% marge over je uurtarief; dit daalt na het eerste jaar naar 11%.
  • Supersnelle betaling: zodra de opdrachtgever heeft overgemaakt, staat jouw brutoloon op werkdagen altijd binnen 24 uur op je rekening.
  • Altijd je eigen keuzes: bij ons heb je geen concurrentie- of relatiebeding. Wanneer je goed werk levert en de opdrachtgever biedt meer werk aan, mag je dit direct aannemen, volledig vrij dus.

Zo bieden we jou heldere afspraken en behoud je de zelfstandigheid die past bij ondernemen op jouw manier.

Reageer nu binnen 24 uur reactie

Even voorstellen

Wij zijn LibLab

Wat fijn dat je je weg hebt gevonden naar LibLab! Dit platform is speciaal ontwikkeld voor jou als zelfstandig professional en sluit naadloos aan op de wensen en inzichten uit de dagelijkse praktijk. Met inmiddels ruim 18 jaar eigen ervaring als zelfstandig professionals weten wij precies welke uitdagingen je kunt tegenkomen, bijvoorbeeld bij het binnenhalen van nieuwe opdrachten of het samenwerken met tussenpersonen. Omdat we zelf iedere dag met deze situaties te maken hebben gehad, merken we dat de traditionele methodes niet langer toereikend zijn en echt toe zijn aan vernieuwing. Dát is precies waar wij ons voor inzetten.

De meerwaarde van LibLab voor jouw opdrachten

  • Snel duidelijkheid: zodra je je aanmeldt voor een opdracht ontvang je binnen één werkdag bericht of we een goede match zien
  • Eerlijke marges: je betaalt 13% marge en vanaf het tweede jaar wordt dit percentage automatisch verlaagd naar 11%
  • Supersnelle uitbetaling: nadat de klant het bedrag heeft voldaan staat je factuur of brutoloon binnen 24 uur op je rekening
  • Volledige vrijheid: wij werken zonder relatiebeding of concurrentiebeding je kunt dus altijd elke vervolgopdracht zelf bepalen

Meer over ons

Reageer op opdracht

Toegestane typen: : .pdf, .doc, .docx