Werken bij Overijssel
Overijssel is een prachtige provincie om te wonen, te werken en te recreëren. Met elkaar maken we Overijssel iedere dag leefbaarder, mooier, veiliger en beter bereikbaar. De provincie werkt samen met gemeenten, waterschappen, het Rijk, ondernemers en maatschappelijke instanties. Samen zetten we ons in voor de toekomst van onze provincie.
Beschrijving Bedrijfsvoering
Je gaat aan de slag bij de eenheid Bedrijfsvoering (BV), één van de acht eenheden binnen provincie Overijssel. Het werk bij de eenheid Bedrijfsvoering is samen te vatten in drie taken: adviseren, control(eren) en faciliteren. De eenheid zorgt ervoor dat de organisatie haar bestuurlijke en uitvoerende processen zo goed en efficiënt mogelijk kan uitvoeren. Hierdoor kunnen collega’s van andere eenheden zich helemaal richten op de provinciale opgaven.
Afdelingen binnen Bedrijfsvoering
De eenheid Bedrijfsvoering bestaat uit de volgende afdelingen/teams: Leiding, Financiële Rapportage en Administratie, Financiën, Facilitair, Informatievoorziening en Digitalisering, Juridische Zaken, HR.
Standplaats
Jouw standplaats is bij onze afdeling Informatievoorziening & Digitalisering (I&D).
Cluster en domein
Je maakt onderdeel uit van het cluster Realisatie & Beheer en binnen dit cluster in het domein functioneel beheer. Vanuit dit domein worden de applicaties beheerd waarmee we onder andere de dienstverlening aan de burgers, bedrijven en instellingen vormgeven.
Beheerteam
Als lid van het beheerteam word je ingezet voor het functioneel beheer van Rx.Enterprise in de tweede lijn. Standaardvragen en verzoeken worden zoveel mogelijk opgevangen door de eerste lijn, onze servicedesk.
Opdracht
Als functioneel beheerder voor Rx.Enterprise houd je je bezig met het afhandelen van meldingen over en wijzigingsverzoeken voor Rx.Enterprise. Samen met de collega functioneel beheerders zorg je ervoor dat de meldingen en wijzigingsverzoeken van collega’s worden afgehandeld.
Indien nodig, schrijf je beheer- en gebruikersdocumentatie en –instructies en geef je trainingen.
Je werkt veel samen met de procesbeheerders van de eenheden die vanuit het proces verbetervoorstellen doen. Deze verbetervoorstellen vertaal je naar functionele inrichting en je documenteert deze.
Met jouw kennis draag je bij aan het verder optimaliseren van Rx.Enterprise.
Competenties
- communicatieve vaardigheden
- analytisch/probleemoplossend vermogen
- resultaatgericht en daadkrachtig
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 8 - 9. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
Benodigd aantal professionals
1-2.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
Is hybride werken mogelijk: Ja
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: ma, di, wo, do, vrij (in onderling overleg)
Standplaats: Provinciehuis Zwolle
Eisen voor opdracht Functioneel beheerder rx. enterprise
- Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau in een ICT richting
- Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als functioneel beheerder RX. Enterprise
Wensen voor opdracht Functioneel beheerder rx. enterprise
- Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring als Functioneel Beheerder RX. Enterprise bij een overheidsinstelling
- Kandidaat beschrijft zelf in de motivatie beknopt welke kwaliteiten hij/zij nodig acht om deze opdracht succesvol uit te voeren. Geeft met concrete voorbeelden aan hoe hij/zij over deze kwaliteiten beschikt
- Minimaal 4 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 6 jaar als functioneel beheerder RX. Enterprise
- Aantoonbare werkervaring met software applicaties in lokale - en SAAS netwerken (benoem dit expliciet in het cv)
- Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring als Functioneel Beheerder RX. Enterprise bij een overheidsinstelling
Geïnteresseerd in deze opdracht?
Zo gaan wij te werk
1. Reageer op de opdracht Functioneel beheerder rx. enterprise
Wanneer je op deze opdracht reageert, starten wij direct met het beoordelen van een mogelijke match.
- We bekijken of jouw ervaring en cv aansluiten bij de opdracht
- We leggen jouw profiel langs de lat van de eisen van de opdrachtgever
- We checken je tarief en zetten dit af tegen de actuele markt om je positie te bepalen
Met deze werkwijze vergroot je jouw kansen op succesvolle bemiddeling. Je hoort op werkdagen binnen 24 uur van ons of er sprake is van een match en of we samen het offertetraject kunnen beginnen.
2. Introductie bij Provincie Overijssel
Past jouw profiel bij de eisen van Provincie Overijssel? Dan volgen de volgende stappen:
- Wij stellen jou voor aan Provincie Overijssel
- Indien er aanvullende stukken nodig zijn, zoals een motivatie, diploma's, referenties of een VOG, zorgen wij voor het verzamelen hiervan
- We stellen gezamenlijk een overtuigende offerte op waarin jouw toegevoegde waarde helder naar voren komt
- Je krijgt van ons een tariefadvies op basis van de marktsituatie, maar jij beslist uiteindelijk zelf over het uiteindelijke tarief
Ontvangen we een positieve reactie van Provincie Overijssel, dan plannen we doorgaans een kennismakings- of intakegesprek met je in.
3. Aftrap van de opdracht!
Bij ons kun je rekenen op openheid en transparantie. Doordat we direct schakelen met zelfstandigen, houden we de inhuurketen overzichtelijk en kun jij altijd precies zien hoe het traject verloopt.
- Gemiddelde marges: we rekenen 13% marge over je uurtarief; dit daalt na het eerste jaar naar 11%.
- Supersnelle betaling: zodra de opdrachtgever heeft overgemaakt, staat jouw brutoloon op werkdagen altijd binnen 24 uur op je rekening.
- Altijd je eigen keuzes: bij ons heb je geen concurrentie- of relatiebeding. Wanneer je goed werk levert en de opdrachtgever biedt meer werk aan, mag je dit direct aannemen, volledig vrij dus.
Zo bieden we jou heldere afspraken en behoud je de zelfstandigheid die past bij ondernemen op jouw manier.
Reageer nu binnen 24 uur reactie
Even voorstellen
Wij zijn LibLab
Wat fijn dat je je weg hebt gevonden naar LibLab! Dit platform is speciaal ontwikkeld voor jou als zelfstandig professional en sluit naadloos aan op de wensen en inzichten uit de dagelijkse praktijk. Met inmiddels ruim 18 jaar eigen ervaring als zelfstandig professionals weten wij precies welke uitdagingen je kunt tegenkomen, bijvoorbeeld bij het binnenhalen van nieuwe opdrachten of het samenwerken met tussenpersonen. Omdat we zelf iedere dag met deze situaties te maken hebben gehad, merken we dat de traditionele methodes niet langer toereikend zijn en echt toe zijn aan vernieuwing. Dát is precies waar wij ons voor inzetten.
De meerwaarde van LibLab voor jouw opdrachten
- Snel duidelijkheid: zodra je je aanmeldt voor een opdracht ontvang je binnen één werkdag bericht of we een goede match zien
- Eerlijke marges: je betaalt 13% marge en vanaf het tweede jaar wordt dit percentage automatisch verlaagd naar 11%
- Supersnelle uitbetaling: nadat de klant het bedrag heeft voldaan staat je factuur of brutoloon binnen 24 uur op je rekening
- Volledige vrijheid: wij werken zonder relatiebeding of concurrentiebeding je kunt dus altijd elke vervolgopdracht zelf bepalen