Accountmanager economie

Gemeente Kampen

Sluit op: 4 jul 2025 om 09:00
Max. Uurtarief: 100
Aantal uur per week: 16
Provincies: Overijssel
Segmenten: Beleid- en adviesdiensten

Omschrijving

Soorten Inhuur: Detachering
Start datum: 4 juli 2025
Eind datum: 4 januari 2026

Let op: Dit is een detacheringsopdracht

Deze opdracht valt onder detachering en is niet geschikt om als zzp'er uit te voeren in overeenstemming met de Wet DBA.

Organisatie
Kampen is een groeiende gemeente die volop in ontwikkeling is. De organisatie zet zich iedere dag in samen met de inwoners om goed wonen, werken en verblijven te realiseren. Een leefomgeving met een mooie balans tussen gebouwen, groen en water. Daarbij staan we voor grote maatschappelijke opgaven: dat iedereen kansrijk opgroeit en meedoet, het versnellen van de woningbouw, de transitie naar een circulaire economie, duurzame landbouw, bereikbaarheid en de energietransitie. De gemeente Kampen heeft met haar ruim 55.000 inwoners en zo’n 550 medewerkers verdeeld over 11 afdelingen een mooie omvang. Groot genoeg om professioneel te zijn en klein genoeg om veel collega’s persoonlijk te kennen. Dat vinden we belangrijk in Kampen.

Opdracht
De aanbestedingen van buitenreclame vragen veel specifieke expertise. Deze aanbesteding moet begeleid worden en de overige buitenreclamezaken (beleidsmatig en organisatorisch) moeten ook in goede banen geleid worden. Daarnaast is voor de grondverkoop en accountmanagement voor de Koekoekspolder geen expertise in het huidige team EZ. Ten slotte poppen er in een EZ team ad hoc zaken op die niet altijd direct bij een ambtenaar kunnen worden belegd. De opdracht behelst derhalve een vaste inzet van ca. 8 uur per week icm capaciteit op werkelijke uren tot een maximum van nog eens 8 uur voor pieken.

Kort samengevat maken de volgende onderdelen uit van de vraag:

  • Coördinatie en ondersteuning gemeentelijke taken betreffende beleid en uitvoering van de diverse buitenreclames;
  • Verzorgen van accountmanagement en onderhandelingen grondverkoop Koekoekspolder (continuering huidige opdracht);
  • Overige zaken op het gebied van accountmanagement en Economische Zaken.

Competenties

  • Communicatief;
  • Ondernemend;
  • Teamspeler;
  • Bestuurlijk sensitief.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 11. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Benodigd aantal professionals
1.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr
Is hybride werken mogelijk: ja/nee

Deze opdracht voor inhuur wordt gegund via een aanbestedingsprocedure. De opdrachtgever heeft specifieke eisen en wensen geformuleerd. Om in aanmerking te komen, dien je te voldoen aan de gestelde eisen. Daarnaast kun je extra punten verdienen door tegemoet te komen aan de wensen.

Eisen

  • Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau;
  • Aantoonbare werkervaring binnen het werkveld economie, grondbeleid én aanbesteding (benoem dit expliciet in het cv);
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar als adviseur economie binnen een gemeente;

Wensen

  • Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau richting economie, bestuurskunde of planologie;
  • Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar als adviseur economie binnen een gemeente;
  • Beschikbaar per maandag 14 juli 2025 voor gemiddeld 8 uur per week inclusief eventuele verlengingen.

Reageer op opdracht

Toegestane typen: : .pdf, .doc, .docx