Administratief medewerker

Gemeente Altena

Sluit op: 13 jul 2025 om 17:00
Max. Uurtarief: 60
Aantal uur per week: 18
Provincies: Noord-Brabant
Segmenten: Administratief Secretarieel

Omschrijving

Soorten Inhuur: Detachering
Start datum: 21 juli 2025
Eind datum: 31 december 2025

Let op: Dit is een detacheringsopdracht

Deze opdracht valt onder detachering en is niet geschikt om als zzp'er uit te voeren in overeenstemming met de Wet DBA.

Administratief medewerker
Het team K&A (Kwaliteit & Administratie) is één van de vijf teams van de afdeling Sociaal Domein. Als administratief medewerker werk je mee in de processen van onze afdeling. Denk dan vooral aan, de Participatiewet, Bijzondere Bijstand, minimaregelingen, Regeling opvang ontheemden Oekraïne en meer. Het werk van het team beperkt zich niet tot één wet of regeling.

Er is behoefte aan een ervaren, tijdelijke collega bij de uitvoering van de Regeling opvang ontheemden Oekraïne (RooO).

Jouw werk

  • Je screent en beoordeelt inkomende stukken op volledigheid, belang, prioriteit en aard van afhandeling;
  • Je haalt daarvoor de informatie uit meerdere systemen;
  • Je brengt spoedeisende zaken onder de aandacht, handelt correspondentie/stukken zelfstandig af, en bewaakt de follow-up;
  • Je bent goed op de hoogte van de inhoud Regeling opvang ontheemden Oekraïne en de actuele wijzigingen;
  • Je pakt zelfstandig aanvragen voor Leefgeld Oekraïners op en werkt ze in zijn geheel af;
  • Je behandelt zelfstandig het proces voor de Inning Eigen Bijdrage Oekraïners en werkt dit in zijn geheel af;
  • Je behandelt zelfstandig de aanvragen vergoeding reiskosten ophalen sticker Oekraïners en werkt ze in zijn geheel af;
  • Je behandelt zelfstandig de aanvragen vergoeding kosten leerlingenvervoer Oekraïners en werkt ze in zijn geheel af;
  • Je stelt rapportages op;
  • Je stelt beschikkingen op;
  • Voert Beëindigings- en/of wijzigingsonderzoeken uit;
  • Je onderhoudt contact met de beheerders van de opvanglocaties;
  • Je administreert en muteert gegevens.

Over jou
Je hebt een oplossingsgerichte en open houding. Je bent flexibel en stressbestendig. Je hebt uitstekende schriftelijke- en communicatievaardigheden. Je bent gericht op samenwerking en durft de juiste vragen te stellen. Competenties als georganiseerd, gestructureerd, oog voor detail, klantgerichtheid en kwaliteitsgerichtheid zijn jou op het lijf geschreven.

Deze opdracht voor inhuur wordt gegund via een aanbestedingsprocedure. De opdrachtgever heeft specifieke eisen en wensen geformuleerd. Om in aanmerking te komen, dien je te voldoen aan de gestelde eisen. Daarnaast kun je extra punten verdienen door tegemoet te komen aan de wensen.

Eisen

  • Kandidaat is beschikbaar voor het aantal uren per week zoals in de aanvraag wordt aangegeven.
  • Kandidaat is in staat op de startdatum, zoals in de aanvraag wordt aangegeven, te starten met de opdracht. Mits in bezit van een juiste VOG en ondertekende bruikleenovereenkomst.
  • Kandidaat heeft een afgeronde opleiding op minimaal MBO niveau. Dit moet blijken uit het CV.
  • Kandidaat heeft recente ervaring met inhoud Regeling opvang ontheemden Oekraïne. Dit moet blijken uit het CV.
  • Kandidaat beschikt over 1 of over meer referenties.
  • Kandidaat heeft ervaring met werken binnen een gemeentelijke organisatie. Dit moet blijken uit het CV.
  • Het uurtarief van de kandidaat is niet hoger dan het maximum tarief. (€ 60,-) (Tarief is inclusief de fee (2,5%), de reiskosten, kosten t.b.v. VOG aanvraag, evt. parkeerkosten en andere onkostenvergoedingen.) In uitzonderlijke gevallen worden dienstreizen vergoed.

Wensen

  • Kandidaat beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden en kan op verschillende niveaus communiceren. Dit moet blijken uit het gesprek.
  • Kandidaat beschikt over een eigen telefoon.
  • Kandidaat heeft in de afgelopen 5 jaar ervaring administratief medewerker met als specialisatie opvang ontheemden Oekraïne binnen een gemeentelijke organisatie. Dit moet blijken uit het CV.
  • Kandidaat heeft actuele kennis van de Regeling opvang ontheemden Oekraïne. Dit moet blijken uit het CV.
  • Kandidaat heeft recente ervaring met volledig afhandeling van aanvragen voor leefgeld, eigen bijdrage, reiskosten en leerlingenvervoer. Dit moet blijken uit het CV.
  • Kandidaat heeft ervaring met werken met Suite voor het Sociaal Domein. Dit moet blijken uit het CV.
  • Kandidaat beschikt over politieke en bestuurlijke sensitiviteit. Dit moet blijken uit het gesprek.
  • Kandidaat is oplossingsgericht. Dit moet blijken uit het gesprek.

Reageer op opdracht

Toegestane typen: : .pdf, .doc, .docx