We zijn op zoek naar een enthousiaste, vriendelijke, administratieve professional die ons team komt versterken.
De hoofdtaken van deze functie omvatten het aanvragen, bijhouden en najagen van het aanvraagproces van externe identiteiten en applicaties voor onze externe aannemers. Via een portaal vraag je toegang aan voor onze aannemers zodat zij hun werk buiten kunnen uitvoeren. Na de aanvraag van de externe identiteit verzorg je het aanvraagproces van de bijbehorende applicaties, dit proces dien je te borgen en te controleren. Dit doe je in overleg met de desbetreffende IT-collega’s.
Incidentopvolging en communicatie
Bij hobbels in dit traject maak je incidenten aan (systeemtickets), volg je deze op en ga je op zoek met de IT-collega’s naar een oplossing. Je bent verantwoordelijk voor het verzorgen van updates richting onze interne en externe stakeholders over het volledige aanvraagproces.
Procesoptimalisatie
Een belangrijk onderdeel van de functie is het schakelen met onze IT-collega's (I-AM) over passende verbeteringen binnen het aanvraagproces, met als doel procesoptimalisatie.
Overige administratieve taken
Daarnaast bestaat de mogelijkheid dat je andere administratieve handelingen aangeboden krijgt ter afhandeling, zoals documentbeheer voor onze intranetsites en dossierinrichting.
Wat vragen we van je
24 uur beschikbaar
Nauwkeurig
Doorpakker en oplossingsgericht
Een vriendelijke communicatievorm (richting externen) en een positieve instelling
Eisen
- Het CV is voorzien van referenties (naam, functie en contactgegevens referent) of deze kunnen op aanvraag aangeleverd worden.
 - Kandidaat heeft minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring met data entry en aanvraag processen
 - Kandidaat is gestructureerd en gaat nauwkeurig te werk
 - Kandidaat is communicatief sterk (in woord en schrift) en staat stevig in de schoenen.
 - Kandidaat dient de Nederlandse taal machtig te zijn in woord en geschrift, een aanbieding op deze aanvraag is hierbij een akkoordverklaring
 - Kandidaat heeft minimaal een aantoonbare afgeronde MBO opleiding in administratieve richting
 
Wensen
- De kandidaat beschikt over onderstaande competenties. Deze kunnen worden getoetst in een gesprek met de opdrachtgever.
- Goed kunnen plannen
 - Verantwoordelijkheidsgevoel
 - Flexibele instelling
 - Goede communicatieve vaardigheden
 - Resultaatgericht
 - Proactief
 - Luistervaardig
 
 - Is de kandidaat eerder werkzaam geweest binnen Stedin? Indien kandidaat eerder werkzaam is geweest binnen Stedin dan dient de reden van vertrek in het CV te staan. Tevens worden intern referenties ingewonnen. Mocht de reden van vertrek en de referentie(s) niet overeenkomen, dan wordt de toelating in het Dynamisch Aankoopsysteem ontnomen.
 
