Administratief medewerker

Gemeente Rotterdam

Verlopen op: 6 mrt 2025 om 07:00
Max. Uurtarief: 50
Aantal uur per week: 36
Provincies: Zuid-Holland
Segmenten: Administratief Secretarieel

Omschrijving

Soorten Inhuur: Detachering
Start datum: 20 maart 2025
Eind datum: 20 juli 2025

Let op: Dit is een detacheringsopdracht

Deze opdracht valt onder detachering en is niet geschikt om als zzp'er uit te voeren in overeenstemming met de Wet DBA.

Jouw functie
Jij bent een belangrijke schakel in onze afdeling. Aanmeldingen komen bij jou binnen. Je screent deze, checkt de systemen, verwerkt de aanmeldingen en plant afspraken in bij de klantregisseurs. Je bent alert op het binnenkomen van crisissen en zorgt dat deze met spoed worden ingepland. Je checkt de mailbox en beantwoordt vragen. Je draait mee met het telefonisch spreekuur.

Jouw profiel
Als administratief medewerker ben jij digitaal vaardig en daardoor weet je binnen relatief korte tijd hoe je in een voor jou nieuw systeem moet werken en registeren. Je bent in staat prioriteiten te kunnen stellen. Je bent snel, accuraat en proactief. Je kunt zelfstandig werken, maar bent ook goed in staat tot samenwerken met jouw collega’s en je voelt het aan wanneer het nodig is om collega’s te betrekken. Je kunt onder tijdsdruk werken en bent flexibel.

De afdeling
Elke inwoner van Rotterdam heeft recht op een schuldenvrij bestaan. De gemeente helpt haar inwoners op verschillende manieren bij hun geldzaken, van preventie tot nazorg. Van het aanbieden van een budgetmaatje tot het starten van een schuldregeling. De gemeente biedt ondersteuning aan de Rotterdammers die hun schulden willen aanpakken. Dat doen wij met aandacht waarin we benaderbaar en toegankelijk zijn, proactief handelen en we de menselijke maat vooropstellen. Door de samenvoeging van de Kredietbank Rotterdam en Grip op Geldzaken, werken we aan het optimaliseren van de schuldenketen vanuit het perspectief van de Rotterdammer. Door schotten te verwijderen, procedures te verkorten en zo snel als mogelijk duidelijkheid te bieden over regelingen. Dit betekent een veranderopgave waarin de organisatiecultuur, de visie op schuldhulpverlening en klantperspectief verder wordt uitgerold.

Onze organisatie
Het Cluster Maatschappelijke Ontwikkeling stimuleert ontplooiing van talent. We gaan uit van de kracht van de Rotterdammers. Het streven is dat iedereen zijn talent ontwikkelt, leert en/of werkt, maatschappelijk actief is als leren of werken niet kan en zorgt voor de eigen gezondheid. Sport, cultuur, onderwijs en basale zorg dragen daaraan bij. We bieden (intensieve) hulp en ondersteuning als dat nodig is. Dat doen we in opdracht van het stadsbestuur en samen met maatschappelijke partners.

Deze opdracht voor inhuur wordt gegund via een aanbestedingsprocedure. De opdrachtgever heeft specifieke eisen en wensen geformuleerd. Om in aanmerking te komen, dien je te voldoen aan de gestelde eisen. Daarnaast kun je extra punten verdienen door tegemoet te komen aan de wensen.

Eisen

  • Je hebt minimaal een afgeronde mbo-2 opleiding in de richting administratief of secretarieel medewerker.
  • Je hebt ervaring met de volgende applicaties van Windows Office: Word, Excel en Outlook.
  • Je hebt minimaal 1 jaar ervaring als administratief medewerker, of vergelijkbaar, opgedaan in de afgelopen 3 jaar.

Wensen

  • Je hebt ervaring met het inplannen van gesprekken.
  • Je hebt minimaal 1 jaar werkervaring met het systeem Allegro.
  • Je hebt ervaring als administratief medewerker binnen de schuldhulpverlening.
  • Je hebt kennis van de Wet Schuldhulpverlening.
Deze opdracht is verlopen.