Administratief ondersteuner juridische zaken & communicatie

Gemeente Ameland

Sluit op: 30 sep 2025 om 12:00
Max. Uurtarief: 90
Aantal uur per week: 24
Provincies: Friesland
Segmenten: Juridisch

Omschrijving

Soorten Inhuur: Freelance
Start datum: 1 november 2025
Eind datum: 30 april 2026

Opdrachtomschrijving
Bij de gemeente Ameland werken we mét mensen, vóór mensen. Of het nu gaat om zorg, onderwijs, verkeer, ruimtelijke ordening of een schone en duurzame gemeente; elke dag bouwen wij aan een fijne en veilige omgeving voor onze inwoners, ondernemers en gasten. Wil jij jouw talenten benutten en een waardevolle bijdrage leveren aan de gemeente Ameland om op deze wijze onze unieke Waddengemeente ook in de toekomst zelfstandig en volwaardig te kunnen laten zijn? Dan is de gemeente Ameland op zoek naar jou!

Verantwoordelijkheden

  • Administratieve ondersteuning zoals dossierbeheer, termijnbewaking en het verzenden en op route brengen van brieven, voorstellen en adviezen.
  • Bijhouden van de gezamenlijke mailbox, het zaaksysteem, de contractendatabank en de content-kalender.
  • Coördinatie van Woo-verzoeken.
  • Contactpersoon voor officiële publicaties via DROP.
  • Plaatsen van berichten op sociale media, website en de gemeentelijke huis-aan-huis informatiebrief.

Inzetperiode
De kandidaat is inzetbaar vanaf 1 november 2025 tot en met 30 april 2026 voor 20 - 24 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.

Deze opdracht voor inhuur wordt gegund via een aanbestedingsprocedure. De opdrachtgever heeft specifieke eisen en wensen geformuleerd. Om in aanmerking te komen, dien je te voldoen aan de gestelde eisen. Daarnaast kun je extra punten verdienen door tegemoet te komen aan de wensen.

Eisen

  • De kandidaat is inzetbaar vanaf 1 november 2025 tot en met 30 april 2026 voor 20 - 24 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.
  • U voegt een cv van maximaal 5 pagina's A4 toe. U dient gebruik te maken van het bijgevoegde template en alle gevraagde onderdelen in te vullen.
  • Aantoonbare werkervaring als ondersteuner/medewerker op het gebied van administratie en communicatie
  • Minimaal een relevante opleiding op MBO+/HBO niveau

Wensen

  • U voegt een bijlage toe (bijlage 1) met uw motivatie om deze opdracht te kunnen/willen invullen.
  • Kennis en ervaring in de rol van administratief ondersteuner binnen juridische en communicatieve processen.

Reageer op opdracht

Toegestane typen: : .pdf, .doc, .docx