SamenTwente
SamenTwente is overkoepelende organisatie van 3 professionele uitvoeringsorganisaties: Gemeentelijke Gezondheidsdienst Twente (GGD Twente), Veilig Thuis Twente (VTT) en Organisatie voor Zorg en Jeugdhulp in Twente (OZJT).
Organisatiestructuur
Elk van de 3 organisaties heeft binnen het verband van SamenTwente haar eigen positie, identiteit en herkenbaarheid. Zowel Kennispunt Twente, Samen14 en Twentse Koers zijn als gast in onze organisatie ondergebracht.
Missie en Samenwerking
Met onze uitvoeringsorganisaties faciliteren en voeren we taken uit die overheden hebben om te zorgen voor gezonde, veilige en vitale inwoners. We werken samen met lokale en regionale ketenpartners, stakeholders, en vanuit en voor de Twentse samenleving. Alleen samen kunnen we dwarsverbanden leggen, inhoudelijke verbinding versterken, vroegtijdig signaleren, agenderen en de kwaliteit van onze diensten en zorgtaken nog beter waarmaken. Onze samenwerking sluit aan op én versterkt lokale ambities, opgaven en inzet van gemeenten en maatschappelijke partners. Preventie, gezondheidsbevordering, veiligheid en levenskwaliteit hebben daarin onze focus.
Team
Team Financiën en Inkoop
Opdracht
Weet jij goed orde en overzicht te houden, doelstellingen te bewaken en te behalen? Ben je daarnaast proactief en daadkrachtig? Dan ben jij misschien wel de adviseur contractbeheer en contractmanagement die wij zoeken.
Als adviseur contractbeheer en contractmanagement heb je een verantwoordelijke rol in het adviseren, informeren en professionaliseren van contractbeheer en contractmanagement bij SamenTwente. Je adviseert en begeleidt medewerkers in hun rol van contractbeheerder, contractmanager en operationeel inkoper.
Je bent nauw betrokken bij het invoeren van de verplichtingenadministratie en bestelkanalen in relatie tot contractbeheer en het opstellen van een adviesnota m.b.t. toekomstbesteding contractbeheer en -management.
Je maakt onderdeel uit van een projectgroep die verbeterprocessen onderzoekt binnen AFAS en werkt mogelijke verbeteringen en processen uit door middel van een pilot. Voor deze pilots vervul jij de rol van projectleider.
In nauwe samenwerking met de contractmanager, inkoopadviseur en financiële collega’s zorg je ervoor dat jouw team in control is en blijft. Daarnaast werk je nauw samen met de adviseur contractmanager en managers.
Competenties
- Analytisch vermogen: Snel en nauwkeurig complexe contracten doorgronden
- Communicatieve vaardigheden: Duidelijk en effectief communiceren met alle betrokkenen
- Organisatorisch vermogen: Meerdere contracten en deadlines efficiënt beheren
- Onderhandelingsvaardigheden: Effectief onderhandelen om gunstige contractvoorwaarden te bereiken
Benodigd aantal professionals
1
CV-eisen
Maximaal 3 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: In overleg
Is hybride werken mogelijk: Ja
Eisen
- Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als contractadviseur / beheerder / inkoopadviseur binnen een gemeentelijke instelling
- Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring op het gebied van inkoop / contracten
- Een afgeronde opleiding op minimaal hbo-bachelor niveau
- Een afgeronde opleiding NEVI
Wensen
- Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als contractadviseur / beheerder / inkoopadviseur binnen een overheidsinstelling
- Uiterlijk beschikbaar per 1 juli 2025 voor 32 uur per week