Wat ga je doen?
Je werkt in een verbeterproces met multidisciplinaire teams. Binnen verbeterproces leg je de basis voor het verbeteren van het informatiebeheer binnen Enschede en Losser. Mede dankzij jouw bijdrage wordt het verbeterproces een succes!
Je komt te werken in een goed functionerend (agile) scrumteam, waarin je naast de adviserende ook een coördinerende rol krijgt. Vanuit jouw professie werk je mee en adviseer je in het verbeteren van het informatiebeheer binnen alle afdelingen van de gemeenten Enschede en Losser. Het betreft hier informatiebeheer in de breedste zin van het woord, waaronder naast de archiefwet ook de digitaliseringsaspecten AVG, Woo, Zaakgericht Werken, Wmebv en Elektronische ondertekening worden opgepakt.
Kortom: een boeiende en verantwoordelijke functie waarin je vanuit je brede gemeentelijke ervaring in alle genoemde digitaliseringsaspecten via een haarscherpe informatieanalyse directe invloed hebt op de kwaliteit van de informatiehuishouding van onze gemeente. Voor nu en voor de toekomst.
Eisen
- Kandidaat heeft HBO werk- en denkniveau.
- Kandidaat heeft aantoonbaar tenminste 3 jaar ervaring als informatiebeheerder (adviserende rol).
- Na gunning geldt voor deze opdracht een SROI-verplichting van 5% van de opdrachtwaarde. De opdrachtwaarde wordt als volgt bepaald: “aantal gewerkte uren x uurtarief ex btw”. Bij aanbieden van een kandidaat bent u akkoord met deze SROI-verplichting. Voor verdere informatie inzake deze verplichting verwijzen wij u naar de Leveranciersvoorwaarden. Directe ZZP inhuur (geen inleen-doorleen) zijn uitgesloten van de SROI-verplichting.
Wensen
- Kandidaat mag na 1500 gewerkte uren kosteloos worden overgenomen door de Gemeente Enschede.
- De kandidaat beschikt over onderstaande competenties. Dit kan worden getoetst in een gesprek met de opdrachtgever:
- Communicatieve vaardigheden
- Je bent deskundig in het vak, met een scherp oog voor verbetering
- Kandidaat heeft kennis van de volgende onderdelen. Motiveer dit per onderdeel om volledige punten te bemachtigen (2 punten per onderdeel):
- Archiefwet
- Digitaliseringsaspecten AVG
- Woo
- Zaakgericht Werken
- Wmebv
- Elektronische ondertekening
- Kandidaat heeft ervaring met gemeentelijke processen.
- Kandidaat heeft een afgeronde opleiding in de richting IB of informatiemanagement of vergelijkbaar.