Organisatie
1Stroom is de organisatie die werkt voor de gemeenten Duiven en Westervoort. De gemeenten zijn elk zelfstandig, met een eigen gemeenteraad en college van burgemeester en wethouders. Ze maken zelf keuzes in waar geld in wordt geïnvesteerd en ze stellen beleid op.
De ongeveer 300 medewerkers van 1Stroom werken op meerdere locaties. Om makkelijk te kunnen ‘flexen’ hebben we speciale werkruimtes ingericht en apparatuur ter beschikking. Samen hebben de gemeenten ongeveer 40.000 inwoners. Die kunnen bij hun eigen gemeente(-huis) terecht voor een paspoort, rijbewijs of uittreksel. Ook op het gebied van zorg en ondersteuning blijven inwoners in contact met hun ‘eigen’ gemeente. Dit geldt natuurlijk ook voor maatschappelijke organisaties en ondernemers die er zijn gevestigd.
Waar staan wij voor?
Een veerkrachtige organisatie middenin een vitale samenleving is onze ambitie. En een goede dienstverlening aan inwoners, organisaties en bedrijven is waar we altijd naar streven. Door een betrouwbare en betrokken partner te zijn, willen we bijdragen aan een samenleving waar het goed wonen en werken is.
Bij ons werken mensen die collegiaal, dienstverlenend, ondernemend en open zijn. De kernwaarden die we met elkaar hebben afgesproken zijn voor ons belangrijk: vertrouwen, aandacht en verantwoordelijkheid. Met energie, kennis en plezier vinden we oplossingen voor uitdagende vraagstukken van de twee gemeentebesturen waar we voor werken.
Opdracht
- Je draagt verantwoording voor verkeerskundige en mobiliteitsvraagstukken;
- Je vertaald beleid naar concrete vraagstukken;
- Je adviseert in projectteamverband over verkeerskundige en mobiliteitsvragen binnen en buiten het team;
- Je draagt zorg voor het uitvoeren van projecten in het kader van mobiliteit, parkeren, verkeersveiligheid en doorstroming;
- Je onderhoud de contacten met portefeuillehouders, bewoners, bedrijven en andere belangenorganisaties en organiseert daarvoor indien nodig inloop en informatieavonden;
- Je zorgt samen met een collega binnen het taakveld Verkeer voor afhandeling van alle verkeerskundige werkzaamheden binnen de gemeentelijke organisatie.
- Je voert zelfstandig verkeerskundige projecten uit;
- Je behandelt vragen en klachten op het gebied van verkeer, onderzoekt deze en adviseert over oplossingen.
Competenties
- Klantgericht;
- Resultaatgericht werken;
- Samenwerken;
- Assertiviteit;
- Communicatief vaardig, u kunt duidelijk en helder uitleg geven over vraagstukken waarbij u betrokken bent. Hierbij kunt u tegengestelde belangen bespreekbaar maken (hanteerd het B1 niveau in woord en geschrift);
- Proactief verbindend;
- Zelfstandig.
Benodigd aantal professionals
1
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 10. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: In nader overleg
Is hybride werken mogelijk: In overleg/ Onderlinge afstemming
Eisen
- Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring als adviseur verkeer;
- Aantoonbare afgeronde opleiding verkeerskunde op minimaal HBO niveau.
Wensen
- Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring als adviseur verkeer
- Kandidaat kan duidelijk en bondig adviseren (Benoem minimaal twee voorbeelden waarin uw advies doorslaggevend is geweest in een integraal project. Beschrijf het project en waarom dit advies doorslaggevend was)
- Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als adviseur verkeer bij een gemeentelijke organisatie