Allround medewerker burgerzaken

Gemeente Brummen

Verlopen op: 23 jul 2025 om 09:00
Max. Uurtarief: geen max tarief
Aantal uur per week: 24
Provincies: Gelderland
Segmenten: Burgerzaken en Receptiebalies

Omschrijving

Soorten Inhuur: Detachering
Start datum: 1 september 2025
Eind datum: 1 februari 2026

Let op: Dit is een detacheringsopdracht

Deze opdracht valt onder detachering en is niet geschikt om als zzp'er uit te voeren in overeenstemming met de Wet DBA.

Uitvoeringsvoorwaarde
Met het verstrekken van de opdracht (aan de ondernemer die inschrijft op de onderhavige opdracht en voor gunning in aanmerking komt) en de Gemeente Brummen mag géén arbeidsrelatie/dienstbetrekking tot stand komen. De inschrijver dient dit te waarborgen. Bij het inschrijven op de onderhavige opdracht moet in dit kader rekening worden gehouden dat de uitvoering van de werkzaamheden plaatsvindt onder direct leiding en toezicht van de Gemeente Brummen. Dit betekent dat niet wordt voldaan aan de criteria voor zelfstandigheid zoals vereist onder de Wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (Wet DBA). Gemeente Brummen merkt hierbij op dat aan de voornoemde uitvoeringsvoorwaarde niet wordt voldaan als de inschrijver een ZZP-er is (ongeacht of dit een eenmanszaak of een BV is).

Gemeente Brummen
Gemeente Brummen ligt in het hart van Gelderland, tussen de Veluwe en de rivier de IJssel. De ruim 20.000 inwoners wonen in diverse dorpen en buurtschappen. Eerbeek en Brummen zijn de grootste. Het is in vele opzichten een gevarieerde gemeente - met uiteenlopende landschappen, bedrijvigheid, (papier)industrie en veel ruimte voor recreatie. De gemeente is een kleine organisatie met korte lijnen. Ongeveer 200 mensen werken hier samen aan een toekomstbestendige organisatie. We doen dit onder het motto ‘Wij werken voor Brummen’. Dit betekent dat we de vraag van de inwoners en ondernemers centraal stellen. Dat vraagt om enthousiaste professionals, die anders durven denken.

Opdracht
Voor ons team Burgerzaken/KCC zijn we op zoek naar een allround medewerker Burgerzaken ter vervanging van ziekte. Bij voorkeur is de medewerker benoemd als Ambtenaar Burgerlijke Stand.

Verantwoordelijkheden
- Verzorgen van berichtenverkeer
- Verwerken mutaties in BRP zoals verhuizingen en wijzigingen in de burgerlijke staat
- Behandeling aangiften burgerlijke stand
- Beoordeling aanvragen briefadres
- Verwerken eerste inschrijving en aannemen en beoordelen brondocumenten
- Beantwoorden Burgerzaken vragen
- Aannemen naturalisaties en opties
- Huwelijksdossiers behandelen
- Verrichten van lokethandelingen en incidenteel draaien van balie aanvraag paspoort/rijbewijzen/id
- Overige werkzaamheden

Competenties
- Integer en secuur
- Uitstekende communicatieve vaardigheden
- Teamplayer
- Klantgericht

Benodigd aantal professionals
1

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal schaal 7 Cao Gemeenten. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: wordt in overleg ingeroosterd
Is hybride werken mogelijk: Nee

Deze opdracht voor inhuur wordt gegund via een aanbestedingsprocedure. De opdrachtgever heeft specifieke eisen en wensen geformuleerd. Om in aanmerking te komen, dien je te voldoen aan de gestelde eisen. Daarnaast kun je extra punten verdienen door tegemoet te komen aan de wensen.

Eisen

  • Aantoonbare werkervaring met centric burgerzaken en Decos Join
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als allround medewerker burgerzaken
  • Een aantoonbare afgeronde mbo bachelor opleiding

Wensen

  • Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring als allround medewerker burgerzaken
  • Een aantoonbare afgeronde hbo bachelor opleiding
  • Een aantoonbare vakgerichte opleiding op het gebied Burgerzaken
  • Aantoonbare werkervaring met de afhandeling van berichtenverkeer en proces meldingen van voorgenomen huwelijken
Deze opdracht is verlopen.