Allround medewerker burgerzaken

Gemeente Brummen

Sluit op: 17 sep 2025 om 09:00
Max. Uurtarief: geen max tarief
Aantal uur per week: 24
Provincies: Gelderland
Segmenten: Burgerzaken en Receptiebalies

Omschrijving

Soorten Inhuur: Detachering
Start datum: 17 september 2025
Eind datum: 31 januari 2026

Let op: Dit is een detacheringsopdracht

Deze opdracht valt onder detachering en is niet geschikt om als zzp'er uit te voeren in overeenstemming met de Wet DBA.

Gemeente Brummen
De gemeente Brummen ligt in het hart van Gelderland, tussen de Veluwe en de rivier de IJssel. De ruim 20.000 inwoners wonen in diverse dorpen en buurtschappen. Eerbeek en Brummen zijn de grootste. Het is in vele opzichten een gevarieerde gemeente - met uiteenlopende landschappen, bedrijvigheid, (papier)industrie en veel ruimte voor recreatie.

Organisatie
De gemeente Brummen is een kleine organisatie met korte lijnen. Ongeveer 200 mensen werken hier samen aan een toekomstbestendige organisatie. We doen dit onder het motto ‘Wij werken voor Brummen’. Dit betekent dat we de vraag van de inwoners en ondernemers centraal stellen. Dat vraagt om enthousiaste professionals, die anders durven denken.

Opdracht
Voor ons team Burgerzaken/KCC zijn we op zoek naar een allround medewerker Burgerzaken ter vervanging van ziekte. Bij voorkeur is de medewerker benoemd als Ambtenaar Burgerlijke Stand.

Verantwoordelijkheden
- Verzorgen van berichtenverkeer;
- Verwerken mutaties in BRP zoals verhuizingen en wijzigingen in de burgerlijke staat;
- Behandeling aangiften burgerlijke stand;
- Beoordeling aanvragen briefadres;
- Verwerken eerste inschrijving en aannemen en beoordelen brondocumenten;
- Beantwoorden Burgerzaken vragen;
- Aannemen naturalisaties en opties;
- Huwelijksdossiers behandelen;
- Verrichten van lokethandelingen en incidenteel draaien van balie aanvraag paspoort/rijbewijzen/id;
- Overige werkzaamheden.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal Schaal 7 Cao Gemeenten. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: ma, di, woe, don, welke dagen in overleg.
Is hybride werken mogelijk: Nee

Deze opdracht voor inhuur wordt gegund via een aanbestedingsprocedure. De opdrachtgever heeft specifieke eisen en wensen geformuleerd. Om in aanmerking te komen, dien je te voldoen aan de gestelde eisen. Daarnaast kun je extra punten verdienen door tegemoet te komen aan de wensen.

Eisen

  • Beschikbaar voor 16 tot 24 uur per week.
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als allround medewerker burgerzaken.
  • Een aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal mbo 4 niveau.

Wensen

  • Aantoonbare werkervaring met centric burgerzaken.
  • Een aantoonbare vakgerichte opleiding op het gebied Burgerzaken.
  • Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring als allround medewerker burgerzaken.
  • Aantoonbare werkervaring met de afhandeling van berichtenverkeer en proces meldingen van voorgenomen huwelijken.

Reageer op opdracht

Toegestane typen: : .pdf, .doc, .docx