Roosendaal is tijdelijk op zoek naar een Backoffice medewerker publiekszaken 32 uur per week
“Een professionele, maatschappelijk betrokken specialist binnen het vakgebied burgerzaken”
Jouw nieuwe opdracht
Je houdt je dagelijks bezig met het afhandelen van complexe Basis Registratie Personen (BRP) zaken en van de Burgerlijke Stand. Denk hierbij bijvoorbeeld aan het behandelen van buitenlandse brondocumenten, het uitvoeren van kwaliteitscontroles, inschrijvingen en hervestigingen, de nationaliteitswetgeving en het behandelen van Naturalisatie/Optie verzoeken. Je denkt dagelijks mee over verbetering en vernieuwing van onze dienstverlening en werkprocessen. Voorbeelden van je dagelijkse werkzaamheden:
- Je houdt je bezig met de complexe zaken binnen de burgerlijke stand;
- Je behandelt en beoordeelt naturalisatie- en optieverzoeken;
- Je bent verantwoordelijk voor het beoordelen van (buitenlandse)brondocumenten en het actualiseren van Persoonslijsten in de BRP;
- Je bent in staat om een Verklaring Onder Ede (VOE) af te nemen, een 1e vestiging aan te nemen en baliewerkzaamheden uit te voeren;
- Je bent vraagbaak voor de collega’s van de frontoffice en het KCC (en dus voor de inwoners);
- Je bent verantwoordelijk voor de Burgerlijke Stand met Internationaal privaatrecht (IPR) en buitenlands personen- en familierecht.
Eisen
- Kandidaat heeft relevante werkervaring op het gevraagde werkterrein (blijkt uit CV)
- Kandidaat heeft specifieke werkervaring en vakkennis op het gebied van Burgerlijke Stand, BRP, IRP en Naturalisatie (blijkt uit CV)
- Kandidaat heeft relevante werkervaring binnen een gemeente (blijkt uit een CV)
- Kandidaat heeft minimaal op MBO+ niveau een relevante opleiding Burgerzaken specialist (blijkt uit CV)
- Kandidaat heeft minimaal 1-3 jaar relevante werkervaring (blijkt uit CV)
- Het tarief is (incl. reiskosten, parkeerkosten, verblijfskosten). Tevens dient er een VOG te worden overlegd niet ouder dan 2 maanden. Er is geen gelegenheid tot (gratis) parkeren op eigen terrein.
- Kandidaat heeft de volgende competenties (blijkt uit gesprek): communicatief vaardig, klantgericht, samenwerken, stressbestendig, zelfstandig
- Kandidaat is in staat om op de gevraagde startdatum te starten voor het aantal uren
- Kandidaat heeft specifieke ervaring met I-burgerzaken (blijkt uit CV)
- Kandidaat heeft (een deel van) de N.V.V.B. diplomalijn 5/6 of 7 (blijkt uit CV)
- Kandidaat heeft specifieke vakkennis van Wet en Regelgeving Burgerzaken (waaronder internationaal privaat recht, IPR) en buitenlands personen- en familierecht (blijkt uit CV)
- Kandidaat heeft specifieke vakkennis en ervaring met naturalisatie, berichtenverkeer en correcties (blijkt uit CV)