Bag beheerder

Gemeente Den Helder

Sluit op: 2 jun 2025 om 17:00
Max. Uurtarief: 90
Aantal uur per week: 24
Provincies: Noord-Holland
Segmenten: Ruimtelijke ontwikkeling

Omschrijving

Soorten Inhuur: Freelance
Start datum: 1 juli 2025
Eind datum: 30 november 2025

Wat ga je doen
Binnen het team Informatie en Techniek van Gemeente Den Helder ben je als BAG beheerder verantwoordelijk voor de Basisregistratie Adressen en Gebouwen (BAG). Vanwege het pensioen van één van onze gewaardeerde teamleden zoeken wij nu een collega die de werkzaamheden coördineert maar ook zelf gaat uitvoeren en nauw samenwerkt met het onderdeel GEO.
Je voert binnen de wettelijke termijnen mutaties in de BAG door en controleert de kwaliteit van de gegevens. Daarbij los je terugmeldingen op en bewaak je de termijnen. Ook weet je de vertaling te maken van de gegevens vanuit de BAG naar andere registraties, zoals de WOZ en BGT en denk je mee over procesverbeteringen en aankomende wetswijzigingen rondom BAG, BGT en WOZ.
Verder:

  • Stel je huisnummerbesluiten op en laat openbare ruimten en woonplaatsen vaststellen;
  • Verstrek je informatie aan aanvragers en andere belanghebbenden;
  • Ben je belast met overige aan de BAG gerelateerde werkzaamheden (bijv. analyses);
  • Voer je de ENSIA-zelfevaluatie uit inclusief de verantwoording;
  • Ben je belast met het beheer van de BRK-PB.
Naast bovenstaande werkzaamheden ga je aan de slag met procesverbeteringen op het gebied van de BAG. Hierbij willen wij een efficiëntieslag maken.

Toelichting op rooster
Hybride werken is mogelijk, echter gezien de aard van de werkzaamheden achten wij het in belang van de opdracht dat een kandidaat ook veel op locatie werkt.

Deze opdracht voor inhuur wordt gegund via een aanbestedingsprocedure. De opdrachtgever heeft specifieke eisen en wensen geformuleerd. Om in aanmerking te komen, dien je te voldoen aan de gestelde eisen. Daarnaast kun je extra punten verdienen door tegemoet te komen aan de wensen.

Eisen

  • Opleiding: Kandidaat is in het bezit van een mbo niveau 4 opleiding. Geef dit duidelijk aan in het C.V.
  • Werkervaring: Kandidaat heeft minimaal drie jaar ervaring als BAG medewerker bij een gemeente in de afgelopen vijf jaar.

Wensen

  • Werkervaring: Kandidaat beschikt over minimaal vijf jaar werkervaring als BAG beheerder bij een gemeente in de afgelopen tien jaar. Geef dit duidelijk aan in het C.V.
  • Opleiding: Kandidaat beschikt over een afgeronde hbo bachelor opleiding. Geef dit duidelijk aan in het C.V.
  • Kennis: Kandidaat heeft kennis van bouwkunde opgedaan door middel van een opleiding, cursus of door werkervaring. Indien het door werkervaring is licht dit duidelijk toe in het C.V.
  • Beschikbaarheid: Kandidaat is uiterlijk per 1 juli beschikbaar voor het gevraagde aantal uur.

Reageer op opdracht

Toegestane typen: : .pdf, .doc, .docx