Beleidsmedewerker Sportaccommodaties

Gemeenten Achtkarspelen & Tytsjerksteradiel

Sluit op: 13 mei 2025 om 23:59
Max. Uurtarief: geen max tarief
Aantal uur per week: 10
Provincies: Friesland
Segmenten: Sport recreatie

Omschrijving

Soorten Inhuur: Detachering
Start datum: 1 juni 2025
Eind datum: 14 april 2026

Let op: Dit is een detacheringsopdracht

Deze opdracht valt onder detachering en is niet geschikt om als zzp'er uit te voeren in overeenstemming met de Wet DBA.

Opdracht omschrijving
Vanaf 1 januari 2025 begint Tytsjerksteradiel aan een nieuw hoofdstuk als zelfstandige gemeente. We zijn ‘prettig eigenwijs’ en doen dingen graag op onze eigen manier. Hier vind je ruimte voor initiatief, creativiteit en verantwoordelijkheid. Om samen vorm te geven aan onze nieuwe koers zoeken we enthousiaste mensen.

Mei-inoar wurkje oan in krêftige organisaasje!

Het team Beheer en Beleid Buitenruimte van de gemeente Tytsjerksteradiel zoekt een enthousiaste Beleidsmedewerker Sportaccommodaties met een sterk gevoel voor samenwerking en humor. Jij draagt bij aan een duurzame, leefbare en economisch sterke gemeenschap en levert daarmee een directe bijdrage aan de kwaliteit van leven van onze inwoners. Met lef, creativiteit en een praktische aanpak help je de organisatie elke dag een stap vooruit. Sa dogge wy dat!

Verantwoordelijkheden
Binnen het werkveld richt de Beleidsmedewerker Sportaccommodaties zich op diverse aandachtsgebieden, waaronder vastgoed gerelateerde vraagstukken. Daarnaast beoordeelt en verwerkt hij of zij subsidieaanvragen binnen de gemeentelijke regeling voor de verduurzaming en verbetering van sportaccommodaties.

Wat ga je nog meer doen?
– Updaten van de algemene voorwaarden voor verhuur van sportaccommodaties;
– Vernieuwen van het Algemeen Belang Besluit Sport;
– De overdracht van het kunstgras in Oentsjerk;
– Vestigen van zakelijke rechten op diverse sportaccommodaties;
– Realiseren van diverse onderhoudswerkzaamheden:
– Aanbesteden van hygiënemiddelen en beveiliging;
– Aanbesteding vervangen sportvloeren;
– BHV zaken rondom de sportaccommodaties;
– Groot onderhoud van de (kunst-)grasvelden.

Deze opdracht voor inhuur wordt gegund via een aanbestedingsprocedure. De opdrachtgever heeft specifieke eisen en wensen geformuleerd. Om in aanmerking te komen, dien je te voldoen aan de gestelde eisen. Daarnaast kun je extra punten verdienen door tegemoet te komen aan de wensen.

Eisen

  • De kandidaat is inzetbaar vanaf 1 juni 2025 tot en met 14 april 2026 voor 8 tot 10 uur per week.
  • De opdracht is voor 8 tot 10 uur per week.
  • De kandidaat heeft een Hbo-werk-en denkniveau.
  • De kandidaat heeft minimaal 2 jaar werkervaring als Beleidsmedewerker in een soortgelijke functie.
  • De kandidaat is in het bezit van een geldige VOG (maximaal 3 maanden oud en relevant voor de functie) ofwel bereid deze aan te vragen.
  • Zelfstandigen zonder personeel (ZZP’ers, maar ook BV’s met enkel een directeur-grootaandeelhouder) kunnen om deze reden niet (rechtstreeks) inschrijven op deze opdracht.

Wensen

  • De mate van werkervaring binnen een gemeentelijke organisatie (blijkt uit cv).
  • De mate van kennis en affiniteit met het geschetste takenpakket (blijkt uit cv).
  • De kandidaat is klantgericht en communicatief vaardig.
  • De kandidaat heeft een positieve houding ten opzichte van de Friese taal waarbij passieve beheersing van de Friese taal een pré is.
  • De kandidaat beschikt over goede communicatieve- en adviesvaardigheden.
  • De kandidaat is proactief.
  • De kandidaat is resultaatgericht.
  • De kandidaat is flexibel.

Reageer op opdracht

Toegestane typen: : .pdf, .doc, .docx