Bestuursondersteuner

Gemeente Nijkerk

Sluit op: 15 aug 2025 om 12:00
Max. Uurtarief: 80
Aantal uur per week: 32
Provincies: Gelderland
Segmenten: ICT Informatievoorziening

Omschrijving

Soorten Inhuur: Freelance
Start datum: 1 september 2025
Eind datum: 30 november 2025

Wat ga je doen?
Je bent de steun en toeverlaat van één (of meerdere) wethouders van gemeente Nijkerk. In deze rol ben je van grote waarde voor de gemeente, waarbij je werkt op het snijvlak van bestuur, inwoner en organisatie. Je bent op de hoogte van de stand van zaken binnen de portefeuille van de wethouder(s), mede door het coördineren van de stukkenstromen van onder andere de portefeuillehouders overleggen en besluitvormingsprocessen. Je bent verantwoordelijk voor het beheren van complexe agenda’s en het afhandelen van mailberichten. Doordat jij op de hoogte bent van de stand van zaken binnen de portefeuilles kun je de afspraken in de agenda’s goed prioriteren. Je ondersteunt bij de voorbereiding van afspraken en zorgt voor tijdige beschikbaarheid van benodigde documenten. Je weet precies wat er speelt en zorgt dat elke afspraak, elk overleg en elke representatieve bijeenkomst tot in de puntjes is geregeld. Met een sterk gevoel voor organisatie breng je rust en structuur, ook in de meest hectische momenten.

Het team
Je komt te werken binnen het bestuurssecretariaat, een team van vijf gedreven professionals dat momenteel een doorontwikkeling doormaakt naar een meer professionele vorm van bestuursondersteuning. Het team biedt een inspirerende werkplek waar geen dag hetzelfde is. Met korte lijnen binnen de organisatie krijg je volop ruimte om jezelf te zijn en je talenten te benutten.

Deze opdracht voor inhuur wordt gegund via een aanbestedingsprocedure. De opdrachtgever heeft specifieke eisen en wensen geformuleerd. Om in aanmerking te komen, dien je te voldoen aan de gestelde eisen. Daarnaast kun je extra punten verdienen door tegemoet te komen aan de wensen.

Eisen

  • Minimaal een MBO+opleiding in een administratieve of secretariële richting
  • Minimaal twee jaar werkervaring in een vergelijkbare functie, bij voorkeur binnen een overheidsinstelling
  • Ervaring met werken in een politiek-bestuurlijke omgeving
  • Sterke organisatorische vaardigheden en ervaring met agendabeheer
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk
  • Proactieve en flexibele houding; je kunt zowel zelfstandig als in een team uitstekend functioneren

Wensen

  • Ervaring met Ibabs en zaaksysteem Djuma is een pre

Reageer op opdracht

Toegestane typen: : .pdf, .doc, .docx