Organisatie
Over opdrachtgever, gemeente Oldebroek:
Gemeente Oldebroek is volop in beweging! Met elkaar werken we aan een organisatie die aansluit bij de samenleving en de mogelijkheden van deze tijd. Samen werken aan een sterke en leefbare samenleving. Die samenleving geven we met elkaar vorm; inwoners en gemeente vanuit onze kernwaarden Dienstverlenend, Eigenaarschap, Verbindend, Flexibiliteit en Vakbekwaam. Het onlangs gerenoveerde gemeentehuis is modern ingericht en biedt alle voorzieningen die jij nodig hebt!
Opdracht
Wij kunnen niet om je heen! Jij zorgt ervoor dat de dagen van de bestuurders op rolletjes lopen. Je komt te werken in een enthousiast team die samen de schouders eronder zet, houdt van een uitdaging, elkaar voort helpt maar waar ook plaats is voor een geintje.
Het is haast teveel om op te noemen wat je gaat doen maar hieronder een globaal overzicht van de werkzaamheden:
- Beheren van (complexe) agenda’s van collegeleden, afspraken inplannen etc.
- Zorgen dat vergaderingen van collegeleden tot in de puntjes georganiseerd en voorbereid zijn
- Fungeren als eerste aanspreekpunt voor collegeleden
- Beheren van alle inkomende en uitgaande communicatie voor collegeleden
- Opstellen van documenten, beheren van dossiers en archiveren van belangrijke bestanden
- Assisteren bij diverse projecten en beleidsinitiatieven van het college
- Coördineren van de planning en uitvoering bij evenementen voor het college
Competenties
Dienstverlenend, kwaliteitsgericht en punctueel.
Eisen
- Een afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau 4 in richting van (directie)secretaresse / management assistent
- Beschikbaar op werkdagen dinsdag, donderdag en vrijdag
- Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in afgelopen 10 jaar als Management Assistent en/of Bestuurssecretaresse bij een gemeente
Wensen
- Aantoonbare werkervaring in afgelopen 6 jaar met systemen: Microsoft Office, Djuma, iBabs en Microsoft Teams
- Aantoonbare werkervaring met samenwerken met directie/secretaris
- Aantoonbare werkervaring met voorbereiden van vergaderingen
- Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in afgelopen 10 jaar als Management Assistent en/of Bestuurssecretaresse bij een gemeente