Uitvoeringsvoorwaarde
Met het verstrekken van de opdracht (aan de ondernemer die inschrijft op de onderhavige opdracht en voor gunning in aanmerking komt) en Slachtofferhulp Nederland mag géén arbeidsrelatie/dienstbetrekking tot stand komen. De inschrijver dient dit te waarborgen. Bij het inschrijven op de onderhavige opdracht moet in dit kader rekening worden gehouden dat de uitvoering van de werkzaamheden plaatsvindt onder direct leiding en toezicht van Slachtofferhulp Nederland. Dit betekent dat niet wordt voldaan aan de criteria voor zelfstandigheid zoals vereist onder de Wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (Wet DBA). Slachtofferhulp Nederland merkt hierbij op dat aan de voornoemde uitvoeringsvoorwaarde niet wordt voldaan als de inschrijver een ZZP-er is (ongeacht of dit een eenmanszaak of een BV is).
Organisatie
Slachtofferhulp Nederland werkt vanuit 11 districten en enkele landelijk werkende teams. Binnen elk district zijn verschillende soorten dienstverlening aanwezig. De dienstverlening richt zich op het informeren, adviseren en ondersteunen van cliënten. Daarnaast vertegenwoordigt Slachtofferhulp Nederland de belangen van slachtoffers in de maatschappij en stimuleert zij kennisontwikkeling op het gebied van slachtoffers en hulp aan slachtoffers en hun naasten.
Opdracht
Dit nieuwe platform biedt aan mensen de gelegenheid om (veilig) in contact te komen na een verkeersongeval. Voor het nieuwe platform Jij was daar ook zoeken wij een marketeer. De activiteiten zullen voor een groot deel bestaan uit het opzetten van een campagne. Wat we zoeken is een ervaren marketeer met ruime ervaring op de ontwikkeling van campagnes.
Wat ga je doen:
– Opzetten en coördineren van de campagne van ontwikkeling tot evaluatie;
– Mediaplan opstellen met een mediabureau – Bepalen welke kanalen het meest effectief zijn om de doelgroepen te bereiken, inclusief timing en budgetverdeling;
– Campagnestrategie ontwikkelen – Een campagneconcept creëren met het reclamebureau;
– Contentcreatie aansturen – Zorg dragen voor het (laten) ontwikkelen van geschikte content zoals video’s, ervaringsverhalen, social media posts en advertenties;
– Samenwerkingen opzetten – Contact leggen met relevante partners zoals verkeersveiligheidsorganisaties en hulpdiensten;
– Campagneresultaten monitoren en optimaliseren – Analyseren van bereik, engagement en conversie van de campagne, en waar nodig bijsturen.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: In overleg. Is hybride werken mogelijk: in overleg.
Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op woensdag 21 mei 2025. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op dinsdag 20 mei 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.
Overige informatie
De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen. Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).
Eisen
- Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag.
- Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau.
- Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als campagnemarketeer/campagnemanager.
Wensen
- Aantoonbare werkervaring met mediaplanning (Benoem dit duidelijk in het cv).
- Aantoonbare werkervaring met campagneontwikkeling.
- Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau in de richting van (digitale) marketing of communicatie.
- Aantoonbare werkervaring met contentontwikkeling en storytelling.
- Aantoonbare werkervaring met Google Analytics en/of Meta Business Suite.
- Analytisch vermogen
- Creativiteit
- Communicatieve vaardigheden
- Commerciële instelling
- Digitale vaardigheden