Casemanager ruimtelijke ontwikkeling

Gemeente Woensdrecht

Sluit op: 18 mei 2025 om 12:00
Max. Uurtarief: 135
Aantal uur per week: 24
Provincies: Noord-Brabant
Segmenten: Ruimtelijke ontwikkeling

Omschrijving

Soorten Inhuur: Detachering
Start datum: 14 juli 2025
Eind datum: 14 januari 2026

Let op: Dit is een detacheringsopdracht

Deze opdracht valt onder detachering en is niet geschikt om als zzp'er uit te voeren in overeenstemming met de Wet DBA.

Casemanager Ruimtelijke Ontwikkeling
24 uur per week

Welkom!
Welkom in de gemeente Woensdrecht! Dat is het gevoel dat wij willen bereiken bij iedereen waarmee wij als organisatie samenwerken. Wij vinden het belangrijk dat organisaties en inwoners zich welkom en gehoord voelen. Bij de uitoefening van onze taken en verantwoordelijkheden handelen wij vanuit onze kernwaarden eigen wijze, betrokken, daadkrachtig en dienstbaar. We hebben oprecht interesse in de ander en vinden dat dienstverlening teamwork is. We zijn dan ook TEAM WOENSDRECHT!

Met welk team ga je werken?
Je maakt deel uit van het Team Ruimtelijke Ontwikkeling, Vergunningverlening, Veiligheid, Toezicht en Handhaving (RO-VTH). Met ruim 25 collega’s benutten en beschermen we de fysieke leefomgeving. We helpen initiatiefnemers met hun ruimtelijke plannen en we zorgen voor de vergunningverlening. We houden toezicht op de correcte uitvoering van initiatieven en we handhaven daarbij als het nodig is.

Wat ga je doen?
Als Casemanager Ruimtelijke Ontwikkeling draag je actief bij aan de woningbouwversnelling in de gemeente Woensdrecht. Je begeleidt woningbouwprojecten van begin tot eind. Je houdt overzicht en bewaakt de voortgang van de projecten. Je bent het aanspreekpunt voor interne collega’s en externe partijen.

Wat neem je mee en wie ben je?
Je hebt een afgeronde opleiding op minimaal hbo-niveau in de richting van planologie of ruimtelijke ordening; Je hebt minimaal 3 jaar relevante werkervaring met ruimtelijke projecten en het coördineren van procedures; Je hebt actuele kennis van de Omgevingswet en de stikstofregels.

Daarnaast:
Ben je in staat om zowel zelfstandig als in een team te werken; Heb je gevoel voor bestuurlijke verhoudingen, werk je nauwkeurig en ben je communicatief sterk, zowel mondeling als schriftelijk; Ben je stressbestendig en kun je goed hoofd- van bijzaken onderscheiden; Heb je een proactieve en oplossingsgerichte houding.

Wat bieden wij:
Een veelzijdige en afwisselende opdracht met verantwoordelijkheden in een informele organisatie met korte lijnen en gezellige collega’s; De opdracht heeft in eerste instantie een looptijd van 1-juni t/m 31-dec 2025. Verlenging van de opdracht behoort tot de mogelijkheden.

Onze medewerkers
Onze mensen (dit zijn er zo’n 150) zijn betrokken en staan in verbinding met hun collega’s, maar ook met onze partners, inwoners en ondernemers. Dit doen zij in een steeds veranderende omgeving wat een groot beroep doet op het aanpassingsvermogen en flexibiliteit. Daarom geven we hen zoveel mogelijk zelf de regie over hun werk, goede opleidings- en loopbaanmogelijkheden en hebben oog voor hun talenten. We bieden een gezonde en veilige werkomgeving, focussen op ontwikkeling en groei en stimuleren creativiteit en initiatief. Onze werkzaamheden verrichten we op de plek die daar het beste bij past, dat kan op kantoor zijn, maar ook thuis of op een andere locatie. Dit doen we zonder elkaar uit het oog te verliezen. Samen zorgen we ervoor dat onze doelstellingen gerealiseerd worden.

Deze opdracht voor inhuur wordt gegund via een aanbestedingsprocedure. De opdrachtgever heeft specifieke eisen en wensen geformuleerd. Om in aanmerking te komen, dien je te voldoen aan de gestelde eisen. Daarnaast kun je extra punten verdienen door tegemoet te komen aan de wensen.

Eisen

  • Kandidaat heeft actuele kennis van de Omgevingswet en de stikstofregels. Dit moet blijken uit het cv.
  • Kandidaat heeft een afgeronde opleiding op minimaal hbo-niveau in de richting van planologie of ruimtelijke ordening. Dit moet blijken uit het CV.
  • Kandidaat heeft ervaring met MS Office. Dit moet blijken uit de CV.

Wensen

  • Kandidaat beschikt over 1 of meer referenties
  • Is kandidaat/bent u beschikbaar voor het aantal uren per week zoals in de aanvraag is aangegeven?
  • Kandidaat beschikt over goede communicatieve vaardigheden. Dit wordt getoetst in een persoonlijk gesprek.
  • Kandidaat past binnen het team. Dit wordt getoetst in een persoonlijk gesprek.
  • Is kandidaat in staat op de in de aanvraag genoemde startdatum te starten met de opdracht?
  • Kandidaat heeft minimaal 3 jaar relevante werkervaring met ruimtelijke projecten en het coördineren van procedures. Dit moet blijken uit het CV.
  • Kandidaat kan zowel zelfstandig als in teamverband werken. Dit kan worden getoetst in een persoonlijk gesprek.
  • Kandidaat is resultaatgericht. Dit wordt getoetst in een persoonlijk gesprek.
  • Kandidaat beschikt over politieke en bestuurlijke sensitiviteit. Dit wordt getoetst in een persoonlijk gesprek.

Reageer op opdracht

Toegestane typen: : .pdf, .doc, .docx