Demand planner deta-vast

Stedin

Sluit op: 11 aug 2025 om 09:00
Max. Uurtarief: geen max tarief
Aantal uur per week: 40
Provincies: Zuid-Holland
Segmenten: Beheer Onderhoud

Omschrijving

Soorten Inhuur: Detachering
Start datum: 1 oktober 2025
Eind datum: 30 september 2026

Let op: Dit is een detacheringsopdracht

Deze opdracht valt onder detachering en is niet geschikt om als zzp'er uit te voeren in overeenstemming met de Wet DBA.

Werk waar je trots op kan zijn. Dit ga je doen
De energietransitie brengt veel uitdagingen en werk met zich mee. Zo zijn onze klanten steeds meer bezig met duurzame opwek en elektrificatie. Ook worden de kwaliteitseisen aan onze dienstverlening steeds hoger. Als Demand Planner ga je aan de slag om deze ontwikkelingen te begrijpen, te vertalen en kwantificeren zodat we weten wat dit voor ons betekent. Hoe?

Als Demand Planner maak jij ons demand plan op basis van de klant- en marktontwikkelingen en de vervangingsbehoefte vanuit Asset Management. Jouw doel is om alle vraag in beeld te brengen, de achterliggende doelen te begrijpen en deze werkpakketten te vertegenwoordigen naar de uitvoering. Hierin werk je samen met onder andere de Portfolio Managers, de Business Analisten en de S&OP Specialist. Door jouw analyses, inzichten en demandplan kan supply zich op de goede manier inrichten om zo de demand te realiseren. Of levert jouw inzicht juist op waar in de keten knelpunten ontstaan, waar we vervolgens met het S&OP team actie op ondernemen.

In deze rol zal je bezig zijn met het achterhalen, analyseren en interpreteren van informatie, zodat je daarmee een passend demand plan en forecasting proces kan opstellen en dit up-to-date houdt. Met deze forecast onder je arm ben je structureel in gesprek met de uitvoering om zo zorg te dragen dat vraag en aanbod op elkaar worden afgestemd.

Perks en werkomgeving
De standplaats is hartje Rotterdam, waar je trein voor de deur stopt. Binnen het team Consumentenketen Management zijn we divers, sociaal en behulpzaam. We doen meerdere keren per jaar leuke dingen met elkaar en drinken een kop koffie bij onze gebarista (slechthorende barista) op de 6e verdieping. Vanaf de 11e verdieping heb je een inspirerend uitzicht over de hele regio. En een verse lunch hebben we 7 verdiepingen hoger of bij een van de leuke plekjes in het centrum van Rotterdam.

Een goed team. Daar hoor je bij
Je werkt bij de afdeling Risico, Portfolio en Demand. De afdeling voert regie over alle opdrachten die naar de verschillende uitvoeringsketens gaan, namelijk de Consumentenketen, Zakelijk Project, Zakelijk Complex en Instandhouding. De afdeling bestaat uit professionals die vanuit verschillende functies werken, om met de uitvoeringsketens ervoor te zorgen dat het Portfolio wordt geprioriteerd en gerealiseerd. Wij werken deels vanaf de Blaak in Rotterdam en deels vanuit huis.

Deze opdracht voor inhuur wordt gegund via een aanbestedingsprocedure. De opdrachtgever heeft specifieke eisen en wensen geformuleerd. Om in aanmerking te komen, dien je te voldoen aan de gestelde eisen. Daarnaast kun je extra punten verdienen door tegemoet te komen aan de wensen.

Eisen

  • Kandidaat heeft ervaring met het werken met data en het overzichtelijk maken daarvan voor anderen
  • Kandidaat staat stevig in zijn/haar schoenen en kan helder communiceren, zodat de boodschap duidelijk is voor anderen
  • De aanvraag betreft een ondersteunde rol en volgt instructies op van leidinggevende. Dit past NIET binnen wet DBA. Hierdoor is het NIET mogelijk om ZZP'ers te contracteren. Eventueel geïnteresseerde ZZP'ers kunnen zich op detacheringsbasis (= in loondienst) laten aanbieden door een bureau.
  • Het CV is voorzien van referenties (naam, functie en contactgegevens referent) of deze kunnen op aanvraag aangeleverd worden.
  • Deze aanvraag is NIET geschikt voor inzet van zzp'ers. Leverancier verklaart hierbij dat de aangeboden professional:
    • is opgenomen in loonadministratie van Leverancier of een derde partij;
    • in loondienst is bij een Leverancier die juiste certificering heeft voor het uitlenen van personeel;
    • is verzekerd voor werknemersverzekeringen;
    • geen directeur-grootaandeelhouder (DGA) is van B.V. waar het contract mee afgesloten wordt of van hiermee participerende ondernemingen;
    • netto-loon uitbetaald krijgt, waarover de wettelijk voorgeschreven loonheffingen, loonbelasting en premies voor volks- en werknemersverzekeringen zijn ingehouden en afgedragen aan Belastingdienst door Leverancier of derde partij;
  • Kandidaat heeft minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in een soortgelijke rol
  • Kandidaat dient Nederlandse taal machtig te zijn in woord en geschrift, een aanbieding op deze aanvraag is hierbij een akkoordverklaring
  • Kandidaat heeft minimaal een aantoonbare afgeronde hbo opleiding bijvoorbeeld in richting van Supply Chain Management of Bedrijfskunde

Wensen

  • Graag marktconform aanbieden. Tarieven dienen all in te zijn. Losse declaraties zijn niet toegestaan
  • De kandidaat beschikt over onderstaande competenties. Deze kunnen worden getoetst in een gesprek met opdrachtgever:
    • Goed kunnen plannen
    • Verantwoordelijkheidsgevoel
    • Flexibele instelling
    • Goede communicatieve vaardigheden
    • Resultaatgericht
    • Proactief
    • Luistervaardig
  • Is kandidaat eerder werkzaam geweest binnen Stedin? Indien kandidaat eerder werkzaam is geweest binnen Stedin dan dient reden van vertrek in CV te staan. Tevens worden intern referenties ingewonnen. Mocht reden van vertrek en referentie(s) niet overeenkomen, dan wordt toelating in Dynamisch Aankoopsysteem ontnomen.

Reageer op opdracht

Toegestane typen: : .pdf, .doc, .docx