Organisatie
Met zo’n 400 collega’s zetten we ons bij de gemeente Schouwen-Duiveland dagelijks in voor ons mooie eiland. We juichen initiatieven vanuit onze samenleving van harte toe en helpen waar mogelijk. Hierbij denken we niet vanuit wat ‘moet’; we denken juist vanuit wat kan. We stellen hierbij de mensen – onze inwoners, ondernemers, en gasten – centraal. Dit geldt ook voor iedereen die bij de gemeente Schouwen-Duiveland werkt. Omdat ‘de mens centraal stellen’ voor iedere functie wat anders betekent, krijg je bij ons de ruimte om hier je eigen aanvulling aan te geven. Een bewezen sleutel tot succes!
Opdracht
De werkzaamheden bestaan uit het fiscaal toezicht houden, d.w.z. het controleren van onze betaald parkeren gebieden verspreid over het eiland. Het uitvoeren van de controles gebeurt lopend, verplaatsing tussen de gebieden afhankelijk van de locatie lopend, per fiets of per auto. Als fiscaal toezichthouder ben je ook aanspreekpunt en gastvrouw/heer in de buitenruimte namens de gemeente.
Team
Je komt te werken in het team handhaving leefbaarheid in het cluster integrale veiligheid en handhaving. In het cluster werken ongeveer 30 mensen. Buiten de geüniformeerde collega’s op straat zijn ook bouwinspecteurs, juristen en beleidsmedewerkers je collega’s.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands. Referenties nader te bepalen.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr – Za – Zo
Is hybride werken mogelijk
Nee
Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op woensdag 26 maart 2025, van 13:00 tot 17:30 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op dinsdag 25 maart 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.
Voorwaarden
Voor het uitvoeren van de opdracht is afgifte van een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) een vereiste.
Uitzend-/ en uitleenbedrijven moeten voldoen aan de voorwaarden voor disculpatie als gesteld in de wijziging leidraad invordering nr. BLKB2012/1062M.
Indien de opdrachtnemer een uitzend-/uitleenbedrijf betreft die is opgenomen in het register van de Stichting Normering Arbeid (SNA), zal opdrachtgever 25% van de factuur (inclusief omzetbelasting) storten op de G-rekening van de opdrachtnemer.
Indien de opdrachtnemer een uitzend-/uitleenbedrijf betreft die niet is opgenomen in het register van de Stichting Normering Arbeid (SNA) zal opdrachtgever 55% van de factuur (inclusief omzetbelasting) storten op de G-rekening van de opdrachtnemer.
Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).
Eisen
- Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag.
- Een afgeronde opleiding op minimaal MBO-niveau.
- In het bezit van het rijbewijs B.
Wensen
- Betreffende detacheerder moet aantoonbaar in staat zijn om bij ziekte of uitval van personeel snel een vervanger te leveren, en beschikt over voldoende medewerkers in de betreffende functie om continuïteit te waarborgen.
- Aantoonbare werkervaring met gemeentelijke handhaving en toezicht.
Competenties
– Goede communicatieve vaardigheden.
– Nauwkeurigheid en aandacht voor detail.
– Stressbestendigheid.
– De-escalerend kunnen optreden.
– Technisch vaardig (om kunnen gaan met smartphone).
– Kennis van Engels en/of Duits is een pré.
– Fitte fysieke gesteldheid.