Frontdeskmedewerker burgerzaken

Gemeente Voorst

Sluit op: 8 jul 2025 om 09:00
Max. Uurtarief: geen max tarief
Aantal uur per week: 36
Provincies: Gelderland
Segmenten: Burgerzaken en Receptiebalies

Omschrijving

Soorten Inhuur: Freelance
Start datum: 8 juli 2025
Eind datum: 31 december 2025

Introductie
Ben jij gastvrij, klantgericht én op zoek naar een baan met betekenis? Wij zoeken een enthousiaste frontoffice medewerker burgerzaken! Van rijbewijzen tot geboortes, van verhuizingen tot reisdocumenten — jij bent hét aanspreekpunt voor onze inwoners. Wil jij het verschil maken aan de balie en zorgen voor een prettige, professionele dienstverlening? Lees snel verder en ontdek jouw nieuwe uitdaging!

Wie zijn wij?
Werken bij de gemeente Voorst is werken in een open en informele sfeer. Door onze kleinschalige organisatie zijn de lijnen kort en liggen de verantwoordelijkheden laag. We voelen ons betrokken en verantwoordelijk voor ons werk. Onze medewerkers maken het verschil in onze dienstverlening – en jij straks ook! Bij ons schrijven we geen dikke rapporten, maar stropen we onze mouwen op en gaan we samen uitdagingen aan. Werken voor de gemeente Voorst betekent werken voor álle inwoners.

Opdracht
Als frontoffice medewerker burgerzaken ben jij het gezicht van onze gemeente. Jij zorgt ervoor dat inwoners zich welkom voelen én snel geholpen worden.

  • Je beoordeelt en verwerkt aanvragen voor rijbewijzen en reisdocumenten.
  • Je houdt scherp in de gaten of alle documenten kloppen, volledig zijn en niet vervalst.
  • Je verwerkt verhuizingen, aanvragen voor een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) en verstrekt gegevens uit de Basisregistratie Personen (BRP).
  • Naast je werk aan de balie verricht je ook andere taken binnen het brede vakgebied van burgerzaken.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 6. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Door de professional zelf geschreven motivatie.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: ma - di - wo - do - vr maar in overleg
Is hybride werken mogelijk: Niet mogelijk

Deze opdracht voor inhuur wordt gegund via een aanbestedingsprocedure. De opdrachtgever heeft specifieke eisen en wensen geformuleerd. Om in aanmerking te komen, dien je te voldoen aan de gestelde eisen. Daarnaast kun je extra punten verdienen door tegemoet te komen aan de wensen.

Eisen

  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als frontoffice medewerker burgerzaken van een gemeente;
  • Een aantoonbare afgeronde MBO 4 opleiding;
  • Woonachtend binnen een maximale afstand van 50km vanaf Twello;
  • Aantoonbare afgeronde NVVB opleidingen;
  • Beschikbaar ook op de maandag avonden gedurende gehele opdracht.
  • Aantoonbare werkervaring met Centric Burgerzaken;
  • Aantoonbare werkervaring met MS office in de afgelopen 3 jaar;

Wensen

  • Aantoonbare werkervaring met Centric Burgerzaken in de afgelopen 3 jaar.
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als frontoffice medewerker burgerzaken van een gemeente;

Reageer op opdracht

Toegestane typen: : .pdf, .doc, .docx