Functioneel archief beheerder

Sociaal Economische Raad (SER)

Sluit op: 9 jul 2025 om 09:00
Max. Uurtarief: 50
Aantal uur per week: 40
Provincies: Zuid-Holland
Segmenten: Facilitaire dienstverlening

Omschrijving

Soorten Inhuur: Detachering
Start datum: 21 juli 2025
Eind datum: 21 april 2026

Let op: Dit is een detacheringsopdracht

Deze opdracht valt onder detachering en is niet geschikt om als zzp'er uit te voeren in overeenstemming met de Wet DBA.

Functioneel archief beheerder
Voor de afdeling Post en Archief (P&A) zijn wij op zoek naar een zelfstandige ervaren eerstelijns functioneel archief beheerder die op korte termijn beschikbaar is, waarbij we eerst voor een bepaalde periode starten met detachering en we vervolgens een dienstverband aangaan. De afdeling P&A valt onder het Facilitair Bedrijf, waarvan het Hoofd Facilitair Bedrijf de leidinggevende is.

Wat ga je doen
Je beantwoordt vragen van de gebruikers van het documentmanagementsysteem (DMS), M-Files, over het beheren en registeren van de digitale documenten en digitale dossiers in het DMS conform de Archiefwet en de Wet bescherming persoonsgegevens (WBP). Je bent het eerste aanspreekpunt over het DMS en de documenthuishouding, verstrekt informatie en geeft instructie en trainingen aan gebruikers en participeert in (deel)projecten. Je zorgt voor goede en volledige dossiervorming en documentopslag volgens de geldende selectielijst en Wet- en regelgeving, waaronder de van toepassing zijnde bewaar- en vernietigingstermijnen. Je monitort dit proces, ziet toe op het goed gebruik door gebruikers van het DMS, ondersteunt hen daarbij en spreekt hen erop aan als.

Deze opdracht voor inhuur wordt gegund via een aanbestedingsprocedure. De opdrachtgever heeft specifieke eisen en wensen geformuleerd. Om in aanmerking te komen, dien je te voldoen aan de gestelde eisen. Daarnaast kun je extra punten verdienen door tegemoet te komen aan de wensen.

Eisen

  • Zelfstandige, ervaren eerstelijns functioneel archiefbeheerder.
  • Op korte termijn beschikbaar.
  • Ervaring met het beantwoorden van vragen van gebruikers van het documentmanagementsysteem (DMS), M-Files, over het beheren en registreren van digitale documenten en digitale dossiers in het DMS conform de Archiefwet en de Wet bescherming persoonsgegevens (WBP).
  • Eerste aanspreekpunt over het DMS en de documenthuishouding.
  • In staat om informatie te verstrekken en instructie en trainingen te geven aan gebruikers.
  • Deelname aan (deel)projecten.
  • Zorgdragen voor goede en volledige dossiervorming en documentopslag volgens de geldende selectielijst en wet- en regelgeving, waaronder de van toepassing zijnde bewaar- en vernietigingstermijnen.
  • Monitoren van het proces, toezien op goed gebruik door gebruikers van het DMS, ondersteuning bieden en gebruikers aanspreken op correct gebruik.

Wensen

  • Geen wensen

Reageer op opdracht

Toegestane typen: : .pdf, .doc, .docx