Organisatie
BEL Combinatie is een uniek samenwerkingsverband tussen de gemeenten Blaricum, Eemnes en Laren. In deze constructie zijn de drie gemeenten zelfstandig en maken ze gebruik van één grote, professionele en flexibele ambtelijke organisatie. Er wordt gewerkt vanuit vier kerncompetenties: Professionaliteit, Openheid, Samenwerken en Publiek Ondernemerschap. Als kleine organisatie richt BEL gemeenten zich dagelijks met energie en enthousiasme op maatschappelijke onderwerpen binnen de gemeenten. Werken voor drie gemeenten is uitdagend en veelzijdig. Medewerkers zijn betrokken bij zowel beleid als uitvoering en werken nauw samen in een open werksfeer.
Opdracht
Binnen het team Control & Financiën lever je als Functioneel Beheerder Finance een belangrijke bijdrage aan een goede financiële administratie. Je verzorgt het functioneel beheer van o.a. LIAS en Civision Middelen/Innenen. Je ondersteunt medewerkers, fungeert als vraagbaak en werkt in een open en toegankelijke omgeving. Tot de werkzaamheden behoren:
- Vertalen van gebruikerswensen naar functionele eisen;
- Signaleren en analyseren van knelpunten in het gebruik van systemen en aandragen van oplossingen;
- Opstellen en bijhouden van instructies, handleidingen en procedures;
- Beheer van autorisaties en borging van gegevensbeveiliging;
- Adviseren over en beheren van wijzigingsverzoeken en nieuwe ontwikkelingen;
- Begeleiden van implementaties en toezien op beheer door derden;
- Onderhouden van contacten met leveranciers, specialisten en eindgebruikers.
Competenties
- Klantgericht
- Luisteren
- Resultaatgericht werken
- Samenwerken
- Overtuigen
- Assertiviteit
- Kritisch
- Professioneel
- Open
- Publiek Ondernemerschap
Functieschaal
De functie is ingedeeld in functieschaal 8, conform de CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
Benodigd aantal professionals
1
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, met minimaal 2 referenties.
Werkdagen
Hybride werken is mogelijk. Werkdagen zijn maandag t/m vrijdag (in overleg).
Eisen
- Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar met Key2financien (benoem duidelijk waar dit is opgedaan);
- Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar met LIAS en Civison (benoem dit duidelijk in het cv);
- Een aantoonbare afgeronde hbo bachelor opleiding op het gebied van ICT, Business IT of direct vergelijkbaar;
- Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als functioneel beheerder binnen een gemeente.
Wensen
- Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring als functioneel beheerder binnen een gemeente;
- Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring met LIAS, Civision in de afgelopen 5 jaar. Key2financiën