Functioneel beheerder

Gemeente Leiden

Sluit op: 18 aug 2025 om 10:00
Max. Uurtarief: 120
Aantal uur per week: 24
Provincies: Zuid-Holland
Segmenten: ICT Informatievoorziening

Omschrijving

Soorten Inhuur: Detachering
Start datum: 15 september 2025
Eind datum: 15 september 2026

Let op: Dit is een detacheringsopdracht

Deze opdracht valt onder detachering en is niet geschikt om als zzp'er uit te voeren in overeenstemming met de Wet DBA.

Uitnodiging offerte Gemeente Leiden
Gemeente Leiden nodigt u uit om een offerte aan te bieden op deze nadere uitvraag van het 'DAS Inhuur Gemeente Leiden' waar u op ingediend heeft. Gemeente Leiden is op zoek naar een Functioneel beheerder. Voor een uitgebreidere functieomschrijving verwijzen wij u naar de Uitnodiging tot inschrijving Functioneel beheerder. De tender waar u nu voor uitgenodigd bent is een nadere uitvraag vanuit de 'DAS Inhuur Gemeente Leiden' waarop u bent doorgelaten o.b.v. een door u aangegeven kwalificatie. Het betreft een uitvraag voor de categorie: informatievoorzieningen. Inschrijvingen zullen worden beoordeeld op criteria: Motivatiebrief, Curriculum Vitae, interview en prijs. Aan de toelating tot deze nadere uitvraag kunnen geen rechten op opdrachten worden ontleend.

Deze opdracht voor inhuur wordt gegund via een aanbestedingsprocedure. De opdrachtgever heeft specifieke eisen en wensen geformuleerd. Om in aanmerking te komen, dien je te voldoen aan de gestelde eisen. Daarnaast kun je extra punten verdienen door tegemoet te komen aan de wensen.

Eisen

  • CV en Motivatiebrief: Inschrijver levert hier het CV en de motivatiebrief aan.
  • Kandidaat is geen ZZP
  • De Inschrijver heeft kennis genomen van de 'Uitnodiging tot inschrijving' en bijbehorende bijlagen zoals bijgevoegd onder deze vraag en gaat akkoord met de gevolgde procedures zoals is beschreven in dit document.
  • (Uiterlijke) startdatum op 15 september 2025
  • Goede schriftelijke vaardigheden in het Nederlands
  • Ervaring met het beheren van GeoVisia en/of GBI applicaties
  • Minimaal 1 dag op locatie werken

Wensen

  • Contactpersoon: Naam: Nummer: Mail:
  • Prijs: In onderstaand vak vult u het uurtarief van de kandidaat in exclusief btw. Let op: In deze aanvraag geldt een maximumtarief van €120,- inschrijvingen met een hoger tarief zullen terzijde worden gelegd.
  • Wel of geen zzp’er: In het kader van de wet DBA en de af te sluiten overeenkomst vernemen wij graag of de door u aangeboden kandidaat een zzp'er betreft. Betreft de door u aangeboden kandidaat/u een zzp'er?
    • Ja, zzp’er met bemiddeling van een intermediair
    • Ja, zzp’er zonder bemiddeling van een intermediair
    • Nee, mijn aangeboden kandidaat betreft geen zzp’er
  • Subgunningscriterium 1: CV en Beantwoording Gunningscriteria (35/100 punten). Inschrijver dient in Mercell een CV en Beantwoording Gunningscriteria in, waarin de opleiding(en), werkervaring en toelichting van de aangeboden kandidaat staat beschreven. De aanbestedende dienst wenst in deze documenten in ieder geval de volgende aspecten terug te zien:
    • Kennis/ervaring met het gebruik FME
    • Kennis/ervaring met Topdesk
    • Ervaring werken in het ruimtelijk domein
    Het CV mag maximaal drie (3) A4 zijn en de Beantwoording Gunningscriteria één (1) A4 in lettertype Arial 10 bestaan. Dit is inclusief Bijlagen. Bij het overschrijden van het maximale aantal pagina’s, wordt alleen het maximale aantal pagina’s beoordeeld.
  • Subgunningscriterium 2: Gesprek (50/100 punten). De kandidaat wordt voor het gesprek uitgenodigd wanneer deze is beoordeeld met een “8” of hoger voor subgunningscriterium 1. CV en Beantwoording Gunningscriteria. De aanbestedende dienst wenst in het gesprek in ieder geval de volgende aspecten terug te zien:
    • Toelichting op bovenstaande
    • Klantgerichtheid
    • Stressbestendigheid
    • Plannen en organiseren
  • Prijs: Inschrijver voegt bij deze vraag het ingevulde en rechtsgeldig ondertekende prijsformulier bij waarin Inschrijver zijn uurtarief kenbaar maakt. Het uurtarief is exclusief BTW en hierin zijn inbegrepen salariskosten, sociale lasten, algemene kosten, reis- en verblijfkosten en de kosten voor hulpmiddelen die noodzakelijk zijn bij de uitvoering van de opdracht. Het uurtarief staat vast gedurende de looptijd van het contract en eventuele verlengingen. Upload hier uw ingevulde offerte-prijs formulier, ondertekend door een daartoe bevoegd persoon.

Reageer op opdracht

Toegestane typen: : .pdf, .doc, .docx