Functioneel beheerder klantcontact

Gemeente Smallingerland

Sluit op: 25 okt 2025 om 23:59
Max. Uurtarief: 105
Aantal uur per week: 32
Provincies: Friesland
Segmenten: ICT Informatievoorziening

Omschrijving

Soorten Inhuur: Detachering
Start datum: 1 november 2025
Eind datum: 1 mei 2026

Let op: Dit is een detacheringsopdracht

Deze opdracht valt onder detachering en is niet geschikt om als zzp'er uit te voeren in overeenstemming met de Wet DBA.

Verantwoordelijkheden
Fungeren als aanspreekpunt voor gebruikers en bieden van dagelijkse ondersteuning.
Actief meewerken aan projecten, zoals Verkiezingen en en wijzigingen in het platform doorvoeren.
Beheren van applicaties die met name gericht zijn op Klantcontact en Burgerzaken.
Contact onderhouden met gebruikers en zorgen voor goede interne dienstverlening.
Proactief zoeken naar verbeteringen en nieuwe technologieën.

Inzetperiode
De kandidaat is inzetbaar voor een initiële periode van 6 maanden vanaf 1-11-2025 tot en met 30-04-2026 voor 32 uur per week. Verlengen is in onderling overleg tussen opdrachtgever en opdrachtnemer mogelijk met maximaal 2 keer de initiële contractperiode. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.

Deze opdracht voor inhuur wordt gegund via een aanbestedingsprocedure. De opdrachtgever heeft specifieke eisen en wensen geformuleerd. Om in aanmerking te komen, dien je te voldoen aan de gestelde eisen. Daarnaast kun je extra punten verdienen door tegemoet te komen aan de wensen.

Eisen

  • De kandidaat is inzetbaar voor een initiële periode van 6 maanden vanaf 1-11-2025 tot en met 30-04-2026 voor 32 uur per week. Verlengen is in onderling overleg tussen opdrachtgever en opdrachtnemer mogelijk met maximaal 2 keer de initiële contractperiode. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.
  • U voegt een cv van maximaal 4 pagina's A4 toe.
  • U bent in dienst bij bijvoorbeeld een detacheringsbureau en geen ZZP-er of BV met enkel een directeur-grootaandeelhouder. De aard en inhoud van deze opdracht brengt met zich mee dat er vanuit de Wet deregulering beoordeling arbeidsrelaties (DBA) er een risico bestaat dat er sprake is van een fictieve dienstbetrekking.
  • Aantoonbare ervaring met iBurgerzaken (minimaal 3 jaar).
  • Aantoonbare ervaring als functioneel beheerder bij meerdere gemeenten.
  • Ervaring met de organisatie en uitvoering van verkiezingen binnen een gemeente.

Wensen

  • Kennis van of ervaring met Procura Verkiezingen.
  • Woonachtig binnen 30 km van Drachten (regiokennis en reistijdbeperking), hoe dichterbij hoe beter.

Reageer op opdracht

Toegestane typen: : .pdf, .doc, .docx