Functioneel beheerder senior

Gemeente Amsterdam

Verlopen op: 20 mrt 2025 om 08:00
Max. Uurtarief: 98
Aantal uur per week: 36
Provincies: Noord-Holland
Segmenten: ICT Informatievoorziening

Omschrijving

Soorten Inhuur: Detachering
Start datum: 8 april 2025
Eind datum: 7 april 2026

Let op: Dit is een detacheringsopdracht

Deze opdracht valt onder detachering en is niet geschikt om als zzp'er uit te voeren in overeenstemming met de Wet DBA.

Opdrachtomschrijving
Als functioneel beheerder maak je deel uit van een beheerteam binnen Erfpacht & Uitgifte en sta je veel in contact met de Vakgroep Functioneel Beheer van het I-domein. Je wordt ingezet op het beheer van de verschillende informatievoorzieningen die worden gebruikt binnen de gemeente Amsterdam. In deze gaat het om de Directe Grond en Ontwikkeling met een specifieke aandacht voor de afdeling Erfpacht en Uitgifte.

Werkzaamheden
Je werkt samen met andere disciplines in één of meerdere scrumteams waar je uitvoering geeft aan beheeropdrachten rondom de diverse applicaties die onder je beheer vallen. Je bent het eerste aanspreekpunt van de organisatie als het gaat om vragen rondom beheer en onderhoud voor de directie grond & ontwikkeling en de gebruikers. Daarbij participeer je in één of meerdere scrumteams binnen de afdeling.Je werkt nauw samen met andere I-domein afdelingen voor het doorvoeren van wijzigingen en beheer op zowel de productieomgeving als de verschillende teststraten. Je bent de schakel tussen leveranciers, ketenpartners en de gebruikers als het gaat om nieuwe functionaliteiten. Naast het regulier beheer is het onderdeel zijn van verschillende doorontwikkelingen en vernieuwingen een belangrijk aspect van je werk.

Gemeentelijke organisatie
De gemeentelijke organisatie bestaat uit 5 clusters, een bestuurs- en concernstaf, 7 stadsdelen en 1 stadsgebied. De stadsdelen besturen samen met de gemeenteraad, burgemeester en wethouders de stad Amsterdam. De 5 clusters zijn: Ruimte en Economie, Sociaal, Stadbeheer, Bedrijfsvoering, Digitalisering, Innovatie en Informatie.De clusters hebben expertise op een specifiek terrein, zoals sport, jeugd of parkeren. Zij werken beleid uit tot stadsbrede kaders waarbinnen de stadsdelen het uitvoerende werk kunnen doen. Ook bieden zij directe ondersteuning aan bewoners die dit nodig hebben, bijvoorbeeld op het gebied van participatie of werk. De stadsdelen houden zich onder andere bezig met de inrichting van straten en pleinen, groen en parken en welzijnswerk in de buurt. Ze zorgen ervoor dat wat ze doen, past bij de behoeften in hun stadsdeel en bij het beleid voor de hele stad.Meer informatie over de gemeentelijke organisatie is te vinden op: https://www.amsterdam.nl/.

De opdrachtgever(s)
De afdeling Informatievoorziening Stadsdelen, Stadsbeheer, Ruimte en Economie maakt onderdeel uit van het I-domein. De opdracht van de afdeling Informatievoorziening is het creëren van een blijvend betrouwbare en samenhangende informatievoorziening met de daarbij behorende organisatie en bedrijfsvoering, die de primaire processen van het cluster ondersteunt en een bijdrage levert aan de gemeente brede processen (zoals bijvoorbeeld dienstverlening en gebiedsgericht werken).Je wordt geplaatst bij de directie grond & ontwikkeling, afdeling Erfpacht & Uitgifte. Het team bestaat uit ongeveer 40 collega's, waaronder functioneel beheerders, DevOps engineers en technisch applicatiebeheerders.

Deze opdracht voor inhuur wordt gegund via een aanbestedingsprocedure. De opdrachtgever heeft specifieke eisen en wensen geformuleerd. Om in aanmerking te komen, dien je te voldoen aan de gestelde eisen. Daarnaast kun je extra punten verdienen door tegemoet te komen aan de wensen.

Eisen

  • Werkervaring: De aangeboden kandidaat heeft aantoonbare kennis van en werkervaring met SQL (complexe queries kunnen lezen, schrijven en mogelijk verbeteren) en goede kennis van verschillende datakoppelingen (API, berichtenverkeer etc.). Dit dient duidelijk te blijken uit het cv.
  • Werkervaring: De aangeboden kandidaat heeft aantoonbare kennis van en werkervaring met GIS-ondersteunende applicaties, bijvoorbeeld GoGIS, QGIS, Geomedia of vergelijkbaar. Dit dient duidelijk te blijken uit het cv.
  • Referentie: U dient minimaal 1 relevante referentie op te geven van de aangeboden kandidaat. Vul in: organisatienaam, contactpersoon, telefoonnummer contactpersoon. Na afstemming met kandidaat en na het gesprek kan de opdrachtgever besluiten om in contact te treden met de referentie. Let op: de referentie dient op de hoogte te zijn.
  • Beschikbaarheid en tarief kandidaat: Een interview maakt deel uit van het selectieproces en de aangeboden kandidaat dient beschikbaar te zijn voor het interview. Bij gunning is de aangeboden kandidaat direct inzetbaar zoals vermeld in de opdrachtomschrijving van deze tender. Het uurtarief (exclusief BTW) dat u opgeeft is inclusief reis- en verblijfkosten, indexatie en overige bijkomende kosten.
  • CV toevoegen: U voegt het cv toe van de kandidaat. Het cv is opgesteld in het Nederlands en is maximaal 5 A4 groot. Indien het cv meer dan 5 A4 omvat, worden alleen de eerste 5 A4 meegenomen in de beoordeling.
  • Draaideurconstructie: Is de aangeboden kandidaat in de afgelopen 2 jaar in loondienst geweest bij de gemeente Amsterdam? Antwoordmogelijkheden:
    • Nee, kandidaat is in de afgelopen 2 jaar niet in loondienst geweest bij de gemeente Amsterdam.
    • Ja, kandidaat is in de afgelopen 2 jaar wel in loondienst geweest bij de gemeente Amsterdam. (KO)
  • Werk- en denkniveau: De aangeboden kandidaat beschikt minimaal over een hbo werk- en denkniveau. Dit dient duidelijk te blijken uit het cv.
  • Opleiding: De aangeboden kandidaat heeft een afgeronde hbo/wo diploma in een relevante richting (technisch bedrijfskundig en/of informatica/informatiekunde) & is gecertificeerd in BISL (Next) Foundation én ITIL Foundation. Dit dient duidelijk te blijken uit het cv.
  • Toevoegen motivatie: Geef in maximaal 1 A4 aan waarom uw kandidaat de meest geschikte is voor deze opdracht. Uw motivatie zal worden besproken tijdens het interview, indien de kandidaat hiervoor wordt uitgenodigd.
  • Verificatie kennis: Verificatie van de kennis van de kandidaat.
  • Verificatie ervaring: Verificatie van de ervaring van de kandidaat.

Wensen

  • Werkervaring: De aangeboden kandidaat heeft aantoonbare kennis van Neuron stroomlijnapplicaties. Dit dient duidelijk te blijken uit het cv.
  • Werkervaring: De aangeboden kandidaat heeft aantoonbare kennis van gemeentelijke processen en processen vanuit Erfpacht. Dit dient duidelijk te blijken uit het cv.
  • Werkervaring: De aangeboden kandidaat heeft ervaring met Azure cloud omgevingen. Dit dient duidelijk te blijken uit het cv.
  • Informatie kandidaat: Wij willen de onderstaande gegevens van de door u aangeboden kandidaat ontvangen:
    • Naam kandidaat
    • Telefoonnummer kandidaat (privé)
    • E-mailadres van de kandidaat
  • Werkervaring: De aangeboden kandidaat heeft minimaal 6 jaar aantoonbare werkervaring als functioneel beheerder, bij voorkeur in het ruimtelijk domein. Dit dient duidelijk te blijken uit het cv.
  • Toetsing van de competentie:
    • Analytisch vermogen: Gevorderd
    • Klantgerichtheid: Gevorderd
    • Verantwoordelijkheid: Basis
  • Toelichting maximumtarief: Het uurtarief voor deze tender bedraagt maximaal € 98,-. Het uurtarief (exclusief BTW) is inclusief reis- en verblijfkosten, indexatie en overige bijkomende kosten. De verdeling van de punten voor de score op tarief wordt als volgt berekend: de inschrijver met het laagste tarief krijgt het maximale aantal punten. De score van de overige offertes wordt gerelateerd aan het laagste tarief op basis van percentuele afwijking.
Deze opdracht is verlopen.