Hr business partner

UWV

Sluit op: 9 sep 2025 om 16:00
Max. Uurtarief: geen max tarief
Aantal uur per week: 38
Provincies: Utrecht
Segmenten: Personeel en Organisatie

Omschrijving

Soorten Inhuur: Detachering
Start datum: 1 oktober 2025
Eind datum: 1 oktober 2026

Let op: Dit is een detacheringsopdracht

Deze opdracht valt onder detachering en is niet geschikt om als zzp'er uit te voeren in overeenstemming met de Wet DBA.

UWV is op zoek naar een HR Business Partner – IV-Career Center (UWV, Concern ICT)
Locatie: Amsterdam (hybride) | Uren: 32–38 per week | Periode: Per 01-10-2025 tot en met 1 oktober 2026.

Omschrijving
Binnen de afdeling HR Business Support van het IV-Career Center is een vacature ontstaan voor de functie van HR Business Partner. Ben jij een ervaren HR Business Partner, heb je affiniteit met het werkveld Informatie Voorziening (IV) en Agile werkomgevingen en ga je geen uitdaging uit de weg? Lees dan snel verder! Als HR Business Partner kun je jouw vaardigheden op het gebied van verandermanagement, coaching en organisatie- en teamontwikkeling inzetten. De focus ligt op de (middel)lange termijn ontwikkeling waarbij je adviseert over de vertaling van organisatiedoelstellingen naar concrete resultaatopdrachten binnen strategische thema’s zoals bijvoorbeeld Strategische Personeelsplanning (SPP), Talentmanagement en duurzame inzetbaarheid van medewerkers. Je fungeert als een proactieve sparringpartner voor het management van jouw aandachtsgebied en draagt verantwoordelijkheid voor brede HR-projecten binnen het IV-Career Center en participeert in bredere HR-projecten binnen IV als UWV. Zo neem je ook actief deel aan overleggen met de HR Business Partners van andere divisies binnen IV, waarbij gezamenlijk invulling wordt gegeven aan de vastgestelde IV-thema’s.

IV-Career Center (HRM-IV)
Vanuit onze expertise en visie zorgt het IV-Career Center voor voldoende en juiste IV capaciteit om de IV dienstverlening met menselijke maat mogelijk te maken. Dat doen we door huidige, toekomstige en vertrekkende collega’s de juiste bouwstenen te bieden voor hun loopbaan. Door een integrale UWV-brede aanpak op basis van strategische inzichten organiseert het IV-Career Center een optimale in-, door- en uitstroom van interne en externe IV-medewerkers vanuit vijf vakgebieden: Learning & Talent Development (L&TD), Recruitment, HR Business Support, Communicatie en Organisatieontwikkeling.

Onze kernwaarden
Binnen het IV-Career Center stellen we inspireren, verbinden, realiseren en groeien centraal en zorgen we ervoor dat alle IV-ers daar de juiste instrumenten voor hebben. Het IV-Career Center staat voor een uitdagende opgave om een aantal zaken over de as van IV in te richten.

Wat breng je mee?
De vraagstukken en de complexiteit van de fase waarin IV-Career Center zich bevindt, vragen ruime ervaring als HR Business Partner. Bij voorkeur in een grote complexe organisatie en/of ICT-omgeving.

Deze opdracht voor inhuur wordt gegund via een aanbestedingsprocedure. De opdrachtgever heeft specifieke eisen en wensen geformuleerd. Om in aanmerking te komen, dien je te voldoen aan de gestelde eisen. Daarnaast kun je extra punten verdienen door tegemoet te komen aan de wensen.

Eisen

  • Je hebt een relevante afgeronde opleiding (HRM of bedrijfskunde) en beschikt over HBO/WO werk- en denkniveau.
  • Je hebt aantoonbare ervaring in het begeleiden van veranderingen op het gebied van agile werken, leiderschap, cultuur, organisatie- en teamontwikkeling.

Wensen

  • Een afgeronde HBO/WO-opleiding in HRM of een vergelijkbaar vakgebied
  • Minimaal 8 jaar ervaring als HR-adviseur binnen een complexe organisatie
  • Sterke gesprekspartner op elk niveau en organisatiesensitief
  • Aantoonbare ervaring in het begeleiden van veranderingen op het gebied van agile werken, leiderschap, cultuur, organisatie- en teamontwikkeling
  • Proactief en resultaatgericht
  • Actuele kennis van Data HRM
  • Ervaring met strategische HRM vraagstukken
  • Iemand die zich snel kan inwerken op complexe vraagstukken

Reageer op opdracht

Toegestane typen: : .pdf, .doc, .docx