Informatiemanager

Regio Gooi en Vechtstreek

Verlopen op: 3 dec 2024 om 09:00
Max. Uurtarief: geen max tarief
Aantal uur per week: 32
Provincies: Noord-Holland
Segmenten: ICT Informatievoorziening

Omschrijving

Soorten Inhuur: Freelance
Start datum: 3 december 2024
Eind datum: 3 juni 2025

Organisatie
De Regio Gooi en Vechtstreek is het samenwerkingsverband van Blaricum, Gooise Meren, Hilversum, Huizen, Laren, Eemnes en Wijdemeren. Wij bestaan uit de volgende organisatieonderdelen: Beleid en Bestuur, Maatschappelijke Dienstverlening, Inkoop en Contractbeheer, Gemeentelijke Gezondheidsdienst, Onderwijs en Werk, Grondstoffen en Afvalstoffendienst, Concernstaf Bedrijfsvoering en de Regionale Ambulancevoorziening. Er zijn ca. 500 medewerkers in dienst bij onze organisatie.

Concernstaf Bedrijfsvoering, team Informatiebeheer & Automatisering
De functie van Informatiemanager maakt onderdeel uit van het team Informatiebeheer & Automatisering (I&A) van Concernstaf (CS) Bedrijfsvoering. Aan hospitality, flexibiliteit en teamwork hechten wij veel waarde bij CS Bedrijfsvoering.
Om de Publieke Gezondheid te bewaken, te beschermen en te bevorderen, kan de GGD niet zonder een adequate informatievoorziening. Een goede en veilige infrastructuur, betrouwbare data en intuïtieve apps worden dan ook steeds belangrijker in ons werk. Dat vraagt om een verdere professionalisering van, maar ook meer verbinding tussen de 25 GGD’en en GGD GHOR Nederland.

Opdracht:
In kaart brengen van externe ontwikkelingen rondom de GGD Gooi en Vechtstreek op het gebied van Informatievoorziening. Dit samenvoegen met interne ontwikkelingen binnen het landschap van GGD GHOR en interne ontwikkelingen van de GGD Gooi en Vechtstreek en verwerken tot een Road Map 2025 – 2027.

Competenties:
• Adviseren, zowel mondeling als schriftelijk
• Analytisch vermogen
• Sterke mondelinge en schriftelijke communicatievaardigheden
• Initiatiefrijk
• Nieuwsgierigheid
• Informatieanalyse
• Luisteren
• Netwerkvaardigheid

Benodigd aantal professionals:
1.

CV-eisen:
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen:
De opdracht wordt vervuld op de volgende dagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr.

Planning:
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op dinsdag 10 december 2024 van 13.00 uur tot 17.00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op vrijdag 6 december 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Deze opdracht voor inhuur wordt gegund via een aanbestedingsprocedure. De opdrachtgever heeft specifieke eisen en wensen geformuleerd. Om in aanmerking te komen, dien je te voldoen aan de gestelde eisen. Daarnaast kun je extra punten verdienen door tegemoet te komen aan de wensen.

Eisen:

  • Een aantoonbare afgeronde opleiding informatiekunde of bedrijfskunde op hbo bachelor niveau.
  • BYOD (bring your own device): voor deze opdracht moet de kandidaat gebruik maken van eigen mobiel. De opdrachtgever stelt een laptop beschikbaar.

Wensen:

  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in Informatiemanagement, Informatie analyse of ICT Consultancy (licht dit duidelijk toe in het cv).
  • Aantoonbare werkervaring met het adviseren zowel mondeling als schriftelijk over datakwaliteit binnen informatiestromen (licht dit duidelijk toe in het cv).
  • Aantoonbare werkervaring met publieke gezondheidszorg en/of GGD.
Deze opdracht is verlopen.