Inkoopadviseur

Gemeente Hardenberg

Sluit op: 16 mei 2025 om 09:00
Max. Uurtarief: geen max tarief
Aantal uur per week: 36
Provincies: Overijssel
Segmenten: Inkoop

Omschrijving

Soorten Inhuur: Detachering
Start datum: 1 juni 2025
Eind datum: 30 juni 2026

Let op: Dit is een detacheringsopdracht

Deze opdracht valt onder detachering en is niet geschikt om als zzp'er uit te voeren in overeenstemming met de Wet DBA.

Werken voor gemeente Hardenberg: Groei en bloei met ons mee
Gemeente Hardenberg is een fantastische plek om te wonen en te werken. Hier geniet je van het mooie platteland langs de Vecht én van de gezelligheid van een stad. Terwijl veel andere gemeenten kleiner worden, blijft gemeente Hardenberg juist groeien. Inmiddels hebben we meer dan 62.935 inwoners.

Toekomstvisie
We willen Hardenberg verder laten groeien en ontwikkelen tot een moderne stad in een landelijke omgeving. Dit betekent dat we de regio willen versterken, het buitengebied aantrekkelijker willen maken en de voorzieningen willen verbeteren. We bouwen aan een duurzame economie die klaar is voor de toekomst, waarbij lokaal ondernemen een belangrijke rol speelt.

Samenwerking
Bij ons werk je met plezier aan deze plannen, samen met 550 enthousiaste collega’s. We hechten veel waarde aan vriendelijkheid, betrouwbaarheid en een goede samenwerking. We geloven in “De Kracht van Gewoon Doen” en pakken dingen praktisch aan.

Opdracht
Je begeleidt verschillende inkoop- en aanbestedingsprocedures. De procedures variëren van een Europese aanbesteding, minicompetitie tot aan meervoudig onderhands aanbesteden. Je adviseert over de te volgen procedure. Je geeft gevraagd en ongevraagd advies. In deze functie heb je veel contact met de betrokken collega’s, maar ook met personen buiten onze organisatie (bijvoorbeeld leveranciers). Tot slot draag je actief bij aan een verdere positionering en profilering van een professioneel inkoopteam.

Competenties
Jij bent gericht op samenwerking en het behalen van resultaten. Je handelt vanuit een inhoudelijke en professionele basis. Je houdt altijd rekening met de wensen en belangen van de collega’s. Je weet te overtuigen waar dat nodig is, én durft af te wijken van de standaard paden. Want dat is soms nodig. Je zet aanbestedingen op een vernieuwende manier in de markt. Natuurlijk ben je in deze rol communicatief vaardig, handel je integer en weet jij je staande te houden in een politiek gevoelige context.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 10. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Benodigd aantal professionals
1.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
Is hybride werken mogelijk: ja
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma t/m vr

Deze opdracht voor inhuur wordt gegund via een aanbestedingsprocedure. De opdrachtgever heeft specifieke eisen en wensen geformuleerd. Om in aanmerking te komen, dien je te voldoen aan de gestelde eisen. Daarnaast kun je extra punten verdienen door tegemoet te komen aan de wensen.

Eisen

  • Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau;
  • Aantoonbare afgeronde NEVI 1 opleiding;
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar met het uitvoeren van (Europese) aanbestedingen (maak dit duidelijk aantoonbaar in het cv waar deze werkervaring opgedaan is);
  • Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar als inkoopadviseur binnen een overheidsinstelling;

Wensen

  • Aantoonbare afgeronde opleiding NEVI 2;
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar als inkoopadviseur binnen een gemeenteijke instelling;
  • Aantoonbare kennis van inkoop- en aanbestedingswetgeving (maak dit duidelijk aantoonbaar in het cv met een voorbeeld);

Reageer op opdracht

Toegestane typen: : .pdf, .doc, .docx