Opdrachtomschrijving
Als Business Consultant vertaal je functionele wensen en eisen van de organisatie naar nieuwe functionaliteiten of pas je bestaande functionaliteiten aan ten behoeve van de inrichting van het binnen JIVC gebruikte Service Management Platform ServiceNow. Op basis van deze functionele behoefte werk je deze verder uit in een story of meerdere stories en plaatst deze op de product backlog. Waar nodig adviseer je de Product Owner (PO). Daarnaast draag je actief bij aan het aanpassen/refinen van stories, bewaak je actief de samenhang van de verschillende stories en de functionaliteiten en waar nodig stel je vragen en signaleer je afwijkingen. Je bent in staat om tijdens demo's en reviews waar nodig de functionaliteit die gerealiseerd is toe te lichten. Door technisch consultants gerealiseerde stories worden door jou gereview en functioneel getest. Op basis van de gerealiseerde stories pas je werkinstructies aan.
Achtergrond opdracht
Door toenemende behoefte aan ServiceNow functionaliteit binnen en buiten JIVC is continuering van het ServiceNow DevOps team noodzakelijk.
Eisen
- Kandidaat heeft minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring met ServiceNow in een complexe omgeving/Overheid.
- Kandidaat heeft een geldig ServiceNow System Administration certificaat (CSA)
- Kandidaat heeft minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring met ITIL minimaal v3 (Foundation)
- Kandidaat heeft minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in het ondersteunen van implementaties van het ServiceNow-platform (3 jaar)
- Kandidaat heeft minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring met het vertalen van functionaliteiten (wensen) naar ServiceNow (3 jaar)
- Kandidaat heeft ervaring met systeemoplossingen/requirements
- Kandidaat heeft minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring met implementatie van ServiceNow ITSM (2 jaar)
- Kandidaat heeft minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring met het werken in Agile-teams (3 jaar)
Wensen
- Kandidaat heeft bij voorkeur aanvullende ServiceNow certificeringen: FSM, ITSM en/of SPM.