(Junior) facilitair coördinator

Gemeente Winterswijk

Verlopen op: 24 jun 2025 om 09:00
Max. Uurtarief: 65
Aantal uur per week: 36
Provincies: Gelderland
Segmenten: Facilitaire dienstverlening

Omschrijving

Soorten Inhuur: Detachering
Start datum: 7 juli 2025
Eind datum: 1 december 2025

Let op: Dit is een detacheringsopdracht

Deze opdracht valt onder detachering en is niet geschikt om als zzp'er uit te voeren in overeenstemming met de Wet DBA.

Opdrachtgever
Gemeente Winterswijk telt bijna 29.000 inwoners. Het levendige centrum, het prachtige buitengebied en de vele voorzieningen maken Winterswijk tot een aantrekkelijke plaats om te wonen, werken en recreëren. Niet voor niets wordt Winterswijk wel de “parel van het oosten” genoemd. Bij gemeente Winterswijk werken ongeveer 230 collega’s. De werksfeer is informeel en de verantwoordelijkheden liggen laag in de organisatie. Samen met inwoners, ondernemers en maatschappelijke partners maken we Winterswijk elke dag een beetje mooier. In onze dienstverlening leggen we de lat hoog en gaan we voor een glimlach. Winterswijk… daar wil je werken!

Opdracht
Voor gemeente Winterswijk zoeken wij een tijdelijke (Junior) Facilitair Coördinator ter vervanging van een collega met zwangerschapsverlof. Je komt terecht in een betrokken en ervaren team, waarin je onder begeleiding van collega’s taken oppakt op het gebied van sportaccommodaties, facilitaire dienstverlening en contractbeheer.

Wat ga je doen?
1. Coördinatie sporthalbeheer (8 sporthallen):
- Ondersteunen bij het opstellen en uitvoeren van onderhoudsplannen.
- Voorbereiden en beoordelen van offertes voor grotere onderhoudswerkzaamheden (denk aan verlichting en doucheruimtes).
- Aanspreekpunt voor sporthalbeheerders en scholen bij vragen of klachten.
- Ondersteunen bij reserveringen en de planning van sporthalbeheerders.
- Coördineren van keuringen (zoals sportvloeren en valbeveiliging).

2. Facilitaire coördinatie gemeentelijke panden:
- Ondersteunen bij aansturing van de onderhoudsmedewerker (werkverdeling, sparring).
- Begeleiden van de repro-medewerker (planning, voortgang).
- Eerste aanspreekpunt voor gebruikers van panden zoals het Raadhuis.
- Oplossen van meldingen via systemen als Topdesk, Djuma of per e-mail.
- Meewerken aan facilitaire ondersteuning bij evenementen (zoals herdenkingen en verkiezingen).

3. Contractbeheer en leverancierscontact:
- Operationeel aanspreekpunt voor schoonmaakbedrijf.
- Ondersteunen bij de uitvoering van het installatiecontract.
- Voorbereiden en begeleiden van schoonmaakcontroles, glasbewassing en periodieke rondes.

4. Financieel en organisatorisch beheer:
- Controleren en afhandelen van facturen.
- Bijdragen aan budgetbewaking en ondersteunen bij begrotingsoverleggen en rapportages.

Competenties
- Luisteren;
- Samenwerken;
- Besluitvaardigheid;
- Organiseren.

Benodigd aantal professionals
1.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: In overleg (wel 3 dagen op kantoor aanwezig kunnen zijn)

Is hybride werken mogelijk
Ja

Deze opdracht voor inhuur wordt gegund via een aanbestedingsprocedure. De opdrachtgever heeft specifieke eisen en wensen geformuleerd. Om in aanmerking te komen, dien je te voldoen aan de gestelde eisen. Daarnaast kun je extra punten verdienen door tegemoet te komen aan de wensen.

Eisen

  • Minimaal een aantoonbare afgeronde mbo niveau 4 opleiding
  • Aantoonbare werkervaring als facilitair coördinator
  • Minimaal 3 dagen fysieke aanwezigheid op de gemeentelocatie Winterswijk

Wensen

  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 7 jaar binnen een overheidsorganisatie
  • Je bent woonachtig in een straal van 45 km van de gemeentelocatie Winterswijk i.v.m. reisafstand
  • Een maximum uurtarief van €65,- inclusief reiskosten woon-werk, fee Flextender en exclusief BTW
  • Uiterlijk beschikbaar per 7 juli 2025
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 7 jaar als facilitair coördinator
Deze opdracht is verlopen.