Juridisch kwaliteitsmedewerker

Uitvoeringsorganisatie BBS

Sluit op: 14 jul 2025 om 09:00
Max. Uurtarief: 80
Aantal uur per week: 32
Provincies: Utrecht
Segmenten: Juridisch

Omschrijving

Soorten Inhuur: Detachering
Start datum: 14 juli 2025
Eind datum: 14 oktober 2025

Let op: Dit is een detacheringsopdracht

Deze opdracht valt onder detachering en is niet geschikt om als zzp'er uit te voeren in overeenstemming met de Wet DBA.

Organisatie
Uitvoeringsorganisatie BBS (de gemeenschappelijke regeling Samenwerking Sociaal Domein Baarn, Bunschoten en Soest) verzorgt de taken rondom Werk en Inkomen (Participatiewet), Uitkeringsadministratie en Zorgadministratie (Wmo en Jeugdwet) van de drie deelnemende gemeenten, Baarn, Bunschoten en Soest.
Daarnaast is BBS werkgever van de collega’s die werken in de lokale en sociale teams, die ondersteuning leveren dicht bij de inwoners van de drie gemeenten.

Onze kernwaarden zijn:

  • Denken in mogelijkheden,
  • Klantgerichtheid: de klant staat centraal,
  • Professionaliteit,
  • Efficiënt werken en
  • Gericht op Samenwerking.

Opdracht

  • Toetsen van besluiten op grond van de Participatiewet;
  • Coachen en begeleiden van medewerkers met als doel verdere ontwikkeling als Klantmanager Inkomen;
  • Voeren van driegesprekken met de Klantmanager Inkomen en de Teamleider Inkomen over de bevindingen uit de toetsing en coaching/begeleiding;
  • Aanspreekpunt zijn voor inhoudelijke vragen betreffende de uitvoering van de participatiewet;
  • Signaleren van knelpunten in de werkwijzen en werkprocessen;
  • Ondersteunen bij de implementatie van wetswijzigingen en procesaanpassingen;
  • Je kunt verschillende coaching stijlen hanteren, afhankelijk van de situatie en de persoon;
  • Je helpt medewerkers hun eigen kracht en regie te (her)vinden.

Competenties

  • kwaliteitsgericht;
  • mensgericht;
  • goede mondelinge- en schriftelijke communicatie

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 10. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Benodigd aantal professionals
1.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr.
Is hybride werken mogelijk: ja, beperkt

Deze opdracht voor inhuur wordt gegund via een aanbestedingsprocedure. De opdrachtgever heeft specifieke eisen en wensen geformuleerd. Om in aanmerking te komen, dien je te voldoen aan de gestelde eisen. Daarnaast kun je extra punten verdienen door tegemoet te komen aan de wensen.

Eisen

  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als kwaliteitsmedewerker Inkomen bij een gemeente of een gemeenschappelijke regeling;
  • Uiterlijk beschikbaar per 1 september 2025 voor tenminste 32 uur per week;

Wensen

  • Minimaal 3 jaar ervaring als Klantmanager Inkomen in de afgelopen 5 jaar
  • Aantoonbare werkervaring met het inwerken van medewerkers
  • Uiterlijk beschikbaar per 1 augustus 2025
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met het coachen en begeleiden van klantmanagers inkomen
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met het toetsen van primaire besluiten op grond van de Participatiewet

Reageer op opdracht

Toegestane typen: : .pdf, .doc, .docx