Klantgerichte functioneel beheerder

ICT Rijk van Nijmegen

Verlopen op: 26 mei 2025 om 09:00
Max. Uurtarief: 85
Aantal uur per week: 20
Provincies: Gelderland
Segmenten: ICT Informatievoorziening

Omschrijving

Soorten Inhuur: Detachering
Start datum: 1 juni 2025
Eind datum: 31 december 2025

Let op: Dit is een detacheringsopdracht

Deze opdracht valt onder detachering en is niet geschikt om als zzp'er uit te voeren in overeenstemming met de Wet DBA.

Organisatie
iRvN beheert centrale en decentrale ICT-hardware (inclusief netwerk en telefonie), applicaties, basis- en kernregistraties. iRvN is geen doel op zichzelf maar een platform om verdere samenwerking tussen gemeenten, ketenpartners en andere overheden te stimuleren en te faciliteren. Voor een aantal gemeenten wordt ook (delen van) het functioneel beheer verzorgd door iRvN.

iRvN ontwikkelt zich de komende jaren van een ICT-beheerorganisatie naar een informatie-beheerorganisatie. We zijn partner- en klantgericht, zorgen voor een uitstekend functionerende werkomgeving voor medewerkers en faciliteren wensen en ontwikkelingen van de aangesloten organisaties.

Opdracht
Als ICT-bedrijf van Rijk van Nijmegen (iRvN, www.iRvN.nl) ondersteunen wij de gemeenten en hun samenwerkingsorganisaties in het Rijk van Nijmegen met raad en daad op het gebied van ICT-beheer. Daarnaast voeren wij voor een aantal van deze organisaties ook het functioneel beheer uit van grote delen van hun applicatielandschap en we ondersteunen en participeren in projecten van de deelnemende gemeenten.

Voor de gemeente Nijmegen zijn wij op zoek naar een klantgerichte functioneel beheerder voor het beheer van de applicaties Formdesk en AxesWord. Deze formulieren zijn bedoeld voor de inwoners gemeente Nijmegen, en daarom is het essentieel dat deze begrijpelijk en toegankelijk zijn. Mogelijk ga je ook werkzaamheden verrichten (met name accountbeheer) binnen de applicatie Tribe. Plek van werkzaamheden: minimaal 1 dag per week live op kantoor (Nijmegen).

Verantwoordelijkheden

  • In samenwerking met de collega’s beantwoord je vragen van gebruikers;
  • Je handelt incidenten, wijzigingen en verzoeken af;
  • Je bewaakt de voortgang van afhandeling in TOPdesk;
  • Je maakt eenvoudige en voor de klant begrijpelijke webformulieren;

Competenties

  • Je kan goed in een team werken en je bent zeker ook in staat om zelfstandig en pro-actief activiteiten uit te voeren;
  • Je bent stressbestendig, je komt afspraken na en signaleert tijdig;
  • Je communicatieve en sociale vaardigheden zijn uitstekend ontwikkeld, je communiceert makkelijk en correct op alle niveaus (collega’s, gebruikers, opdrachtgevers);
  • Je bent kwaliteitsgericht.

Deze opdracht voor inhuur wordt gegund via een aanbestedingsprocedure. De opdrachtgever heeft specifieke eisen en wensen geformuleerd. Om in aanmerking te komen, dien je te voldoen aan de gestelde eisen. Daarnaast kun je extra punten verdienen door tegemoet te komen aan de wensen.

Eisen

  • Een aantoonbare afgeronde MBO 3 ICT opleiding;
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als functioneel beheerder binnen een direct vergelijkbare gemeentelijke of overheidsinstelling;
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring met een van de 3 benoemde applicaties; Formdesk, AzxesWord of Tribe (benoem waar dit is opgedaan);
  • Een maximum uurtarief van €85 exclusief btw, inclusief woon-werkverkeer en fee flextender.

Wensen

  • Aantoonbare werkervaring met het opstellen van leesbare en begrijpelijke teksten naar inwoners;
  • Minimaal aantal jaren aantoonbare werkervaring als functioneel beheerder binnen een 100.000+ gemeente:
    • tot 1 jaar ervaring (0 pt)
    • tussen de 1 en 2 jaar (10 pt)
    • tussen de 2 en 3 jaar (20 pt)
    • meer dan 3 (30 pt)
  • Aantoonbare werkervaring met de volgende applicaties; Formdesk, Axesword en Tribe:
    • met geen van de applicaties (0 pt)
    • met 1 benoemde applicatie (10 pt)
    • met 2 benoemde applicaties (20 pt)
    • met alle 3 de benoemde applicaties (30 pt)
Deze opdracht is verlopen.