Kandidaatomschrijving
We zoeken een communicatief sterke kwartiermaker die stevig in zijn schoenen staat, door wil pakken maar tegelijkertijd het geduld heeft wat nodig kan zijn in een ambtelijke omgeving. Je bent in het verleden aantoonbaar succesvol geweest in verandermanagementopgaven en het opzetten van facilitaire teams. Je hebt brede kennis over huisvesting, vastgoedbeheer, inkoop en contractmanagement in de publieke sector. Je hebt aantoonbaar ervaring in het verhogen van medewerker- en klanttevredenheid in de (semi)publieke sector, je hebt een duidelijke visie op facility management en weet die visie over te brengen op zowel je team als je opdrachtgever en eindgebruikers.
Gewenste werkervaring
– 10 jaar of meer ervaring als facilitair leidinggevende in de (semi) publieke sector
– Ervaring met TopDesk
– Ervaring met facilitaire inkoop en contractmanagement
– Ervaring met het opstellen van een MJOP
Interviewplanning
De gesprekken vinden plaats in de week van 11 augustus.
Toelichting op rooster
In deze opdracht is het belangrijk om zichtbaar te zijn binnen de organisatie. Daarom is aanwezigheid op locatie (gemeentehuis Bernheze) 4 dagen per week gewenst.
Eisen
- Minimaal HBO werk & denk niveau.
- Minimaal een HBO opleiding in de richting van Facility management.
- Minimaal 1 jaar ervaring als facilitair manager binnen een gemeente.
- Aantoonbare ervaring met verandermanagement.
- Minimaal 5 jaar ervaring als facilitair leidinggevende in de (semi) publieke sector.
- Ervaring met een FMIS.
- Ervaring met het opzetten van een PDC en een facilitaire servicedesk.
Wensen
- Geen wensen