Management assistent

Omgevingsdienst Rivierenland

Verlopen op: 21 mrt 2025 om 17:00
Max. Uurtarief: geen max tarief
Aantal uur per week: 32
Provincies: Gelderland
Segmenten: Administratief Secretarieel

Omschrijving

Soorten Inhuur: Freelance
Start datum: 1 april 2025
Eind datum: 1 oktober 2025

Verantwoordelijkheden
De inhuuropdracht is ontstaan als gevolg van ziekte van één van onze collega’s. De duur van de inhuur is gekoppeld aan de duur van het beoogde re-integratietraject en vooralsnog voorzien tot 1 oktober 2025.

  • Je bent - samen met je collega - verantwoordelijk voor de organisatorische en administratieve ondersteuning van de directie en teammanagers.
  • Je ondersteunt de directie en teammanagers (totaal 12 personen) op het gebied van agendabeheer, telefoonafhandeling en contractbeheer. Voor hen organiseer en plan je bijeenkomsten en activiteiten en assisteer je op verzoek bij diverse werkzaamheden.
  • Je verzorgt de notulen van diverse overlegvergaderingen, zoals MT, Teamoverleggen en OV-vergaderingen.
  • Daarnaast verricht je met je collega andere voorkomende administratieve werkzaamheden.

Opdrachtgever
Je opdrachtgever is de Teammanager Bedrijfsvoering a.i. van Omgevingsdienst Rivierenland.

Inzetbaarheid
De kandidaat is inzetbaar vanaf 1 april tot 1 oktober 2025 voor 24-32 uur per week. De inhuuropdracht kan 2x met 3 maanden worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.

Deze opdracht voor inhuur wordt gegund via een aanbestedingsprocedure. De opdrachtgever heeft specifieke eisen en wensen geformuleerd. Om in aanmerking te komen, dien je te voldoen aan de gestelde eisen. Daarnaast kun je extra punten verdienen door tegemoet te komen aan de wensen.

Eisen

  • U voegt een cv van maximaal 5 pagina's A4 toe. U dient gebruik te maken van het bijgevoegde template en alle gevraagde onderdelen in te vullen.
  • Niveau opleiding (MBO 4 - diploma behaald).
  • 3 jaar werkervaring op het gebied van managementondersteuning op het niveau van MT en DT.
  • Voor deze opdracht geldt Schaal 7 (CAO SGO).
  • Kennis van iBabs is een pré.
  • Uitstekende kennis van Microsoft Office (Outlook, Excel, Word), Teams.
  • De kandidaat is inzetbaar vanaf 1 april tot 1 oktober 2025 voor 24-32 uur per week. De inhuuropdracht kan 2x met 3 maanden worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.

Wensen

  • 3 jaar werkervaring in soortgelijke functie.
  • MBO-4 diploma in voor de functie relevante richting.
  • Ervaren in werken met Microsoft.
Deze opdracht is verlopen.