Management assistent

Gemeente Rhenen

Sluit op: 12 mei 2025 om 09:00
Max. Uurtarief: geen max tarief
Aantal uur per week: 24
Provincies: Utrecht
Segmenten: Administratief Secretarieel

Omschrijving

Soorten Inhuur: Detachering
Start datum: 12 mei 2025
Eind datum: 12 oktober 2025

Let op: Dit is een detacheringsopdracht

Deze opdracht valt onder detachering en is niet geschikt om als zzp'er uit te voeren in overeenstemming met de Wet DBA.

Organisatie
Wat leuk dat je geïnteresseerd bent in gemeente Rhenen! Rhenen is een prachtige historische vestingstad, gelegen op het uiterste zuidoosten van provincie Utrecht. Met de Nederrijn aan je voeten en de groene bossen van Utrechtse Heuvelrug om je heen, is het hier heerlijk wonen en werken. Gemeente Rhenen staat bekend om Ouwehands Dierenpark, de Grebbeberg en natuurlijk de gezellige Rijnweek.

De gemeente heeft veel te bieden: prachtige monumentale natuur, uitgebreide wandel- en fietsroutes en mooie ruiterpaden. Of je nu door stad Rhenen zelf wandelt of de kernen Elst en Achterberg ontdekt, in Rhenen beleef je zowel rust als avontuur! Rhenen is goed bereikbaar met trein, bus en auto en vervult een belangrijke toeristische rol. Meer informatie over gemeente Rhenen vind je via www.rhenen.nl.

We werken waarderend en vanuit de bedoeling
In Rhenen werken we voortdurend aan het verbeteren van onze dienstverlening en het versterken van onze rol in de regio. We streven er naar om een aantrekkelijke werkgever te zijn en te blijven, met een stevig fundament van flexibiliteit, vertrouwen, samenwerking en verantwoordelijkheid. We werken vanuit de bedoeling en op een waarderende manier, wat dagelijks zichtbaar is in ons werk. We denken in mogelijkheden, leveren maatwerk en doen dit voor zowel onze inwoners als medewerkers. We geven ruimte voor talent, stimuleren samenwerking en werken resultaatgericht. We ontwikkelen ons richting zelforganisatie. Zo maken we het verschil voor Rhenen en voegen we echte waarde toe!

Het team
Je wordt tijdelijk onderdeel van team Integrale Ondersteuning. Dit team bestaat naast jou uit nog twee Management Assistenten en twee Bestuurssecretaresses. Team Integrale Ondersteuning valt onder domein Bedrijfsvoering. In dit domein werken we voor de interne organisatie.

Wat doe je als Management Assistent Bedrijfsvoering?
De Management Assistent ondersteunt de manager Bedrijfsvoering. Je beheert de agenda en de mailbox van de manager. Je organiseert bijeenkomsten en trainingen. Je ondersteunt bij projectgroepen van domein Bedrijfsvoering en notuleert incidenteel. Je verzorgt het inwerkprogramma voor nieuwe medewerkers en regelt de administratie en benodigde faciliteiten voor inhuur. Verder voer je veel ondersteunende en administratieve werkzaamheden uit die bijdragen aan een soepele bedrijfsvoering.

Competenties

  • Plannen en organiseren
  • Zorgvuldigheid / nauwkeurigheid
  • Zelfstandigheid
  • Samenwerken
  • Dienstverlenend
  • Integriteit
  • Proactiviteit
  • Oplossingsgerichtheid

Vaardigheden

  • Energieke persoonlijkheid (hands-on mentaliteit, proactief, aanpakken)
  • Flexibel, open houding (snel schakelen tussen werkzaamheden, wisselende prioriteiten)
  • Vermogen om verbinding te maken (samenwerken binnen het team en de organisatie)
  • Organiserend vermogen (bijv. het organiseren van bijeenkomsten, beheren van meerdere agenda’s)
  • Sterk communicatief (duidelijke afstemming met manager, collega's en externe partijen)
  • Goede mondelinge en schriftelijke communicatievaardigheden

Benodigd aantal professionals
1.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr

Update vragen
Vraag: Is hybride werken mogelijk
Antwoord: Onze voorkeur gaat uit naar iemand die volledig op locatie kan werken.

Deze opdracht voor inhuur wordt gegund via een aanbestedingsprocedure. De opdrachtgever heeft specifieke eisen en wensen geformuleerd. Om in aanmerking te komen, dien je te voldoen aan de gestelde eisen. Daarnaast kun je extra punten verdienen door tegemoet te komen aan de wensen.

Eisen

  • Een afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau 4
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar als managementassistent of secretaresse
  • Aantoonbare werkervaring met Microsoft office (Outlook, Word, Excel, Teams) (benoem dit duidelijk in het cv)
  • Aantoonbare werkervaring met agendabeheer, inwerkprogramma’s, notuleren, organisatie bijeenkomsten

Wensen

  • Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar als managementassistent of secretaresse
  • Een door de kandidaat zelf geschreven motivatiebrief
  • Aantoonbare werkervaring in samenwerking met teams
  • Uiterlijk beschikbaar per 12 mei 2025
  • Een afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau 4 in administratieve of secretariële richting

Reageer op opdracht

Toegestane typen: : .pdf, .doc, .docx