Management assistent

Omgevingsdienst Rivierenland

Sluit op: 5 jun 2025 om 09:00
Max. Uurtarief: 70
Aantal uur per week: 36
Provincies: Gelderland
Segmenten: Administratief Secretarieel

Omschrijving

Soorten Inhuur: Detachering
Start datum: 5 juni 2025
Eind datum: 31 december 2025

Let op: Dit is een detacheringsopdracht

Deze opdracht valt onder detachering en is niet geschikt om als zzp'er uit te voeren in overeenstemming met de Wet DBA.

De organisatie
Bij ODR zet jij je samen met ruim 200 andere collega’s in voor een prettige, veilige en duurzame leefomgeving in regio Rivierenland. Dit doen we voor en samen met 8 gemeenten in de regio en de provincie. Dat doen we door vergunningverlening, toezicht en handhaving bij ondernemers, organisaties en inwoners. Maar we doen meer. We hebben veel kennis in huis en delen deze graag. Zo adviseren we de gemeenten en andere partijen o.a. over de leefomgeving, bouw, milieu, energie, archeologie, bodem, lucht en natuur. Ook houden we voor heel Gelderland toezicht op de afval- en grondstoffen ketens om milieucriminaliteit te voorkomen. We zijn een open en naar buitengerichte organisatie en zijn graag van meerwaarde.

Locatie
Ons mooie en sfeervol ingerichte kantoor staat in Tiel, waar jij kunt parkeren voor de deur. Ook het treinstation is op loopafstand. Binnen het kantoor zijn er ruimten om te werken en te ontmoeten. Er is een goede, informele werksfeer en volop ruimte voor ontwikkeling en groei.

Opdracht
De opdracht is ontstaan als gevolg van ziekte van een van onze collega's.

Werkzaamheden

  • Je bent samen met je collega verantwoordelijk voor de organisatorische en administratieve ondersteuning van Directie-leden en Teammanagers
  • Je ondersteunt Directie-leden en Teammanagers (totaal 13 personen) op het gebied van agendabeheer, telefoonafhandeling en contractbeheer. Voor hen organiseer en plan je bijeenkomsten en activiteiten en assisteer je op verzoek van hen bij voorkomende werkzaamheden
  • Je verzorgt de agenda, notulen, actie- en besluitenlijsten van verschillende overleggen zoals het wekelijkse MT-overleg en de maandelijkse vergaderingen met de ondernemingsraad
  • Daarnaast verricht je met je collega andere voorkomende administratieve werkzaamheden zoals het uitnodigen van kandidaten voor sollicitatiegesprekken
  • Je beheert samen met je collega mailboxen en van daaruit verdelen jullie onderling het werk
  • Je opdrachtgever/leidinggevende is de Teammanager Bedrijfsvoering a.i.

Competenties

  • Stressbestendig
  • Aanpassingsvermogen
  • Plannen en organiseren
  • Secur en accuraat
  • Uitdrukkingsvaardigheid (mondeling)
  • Uitdrukkingsvaardigheid (schriftelijk)
  • Klantgericht
  • Pro-actief
  • Doorzettingsvermogen
  • Resultaatgericht werken
  • Samenwerken

Benodigd aantal professionals
1

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal CAO SGO schaal 7. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr
Is hybride werken mogelijk: Ja

Deze opdracht voor inhuur wordt gegund via een aanbestedingsprocedure. De opdrachtgever heeft specifieke eisen en wensen geformuleerd. Om in aanmerking te komen, dien je te voldoen aan de gestelde eisen. Daarnaast kun je extra punten verdienen door tegemoet te komen aan de wensen.

Eisen

  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als management assistent binnen een (Semi) overheidsorganisatie
  • Minimaal een afgeronde mbo 4 opleiding op administratief/secretarieel gebied
  • Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar met Microsoft Office (ms365) en Teams, benoem waar dit is opgedaan
  • Beschikbaar per uiterlijk 23 juni 2025 voor minimaal 32 uur p/w beschikbaar (waarvan 2 dagen fysiek op kantoor aanwezig)

Wensen

  • Minimaal een afgeronde MBO+ opleiding management assistent
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring, in de afgelopen 5 jaar als management assistent binnen een (Semi) overheidsorganisatie
  • Aantoonbare werkervaring met IBabs
  • Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als management assistent binnen een gemeentelijke Organisatie

Reageer op opdracht

Toegestane typen: : .pdf, .doc, .docx