Organisatie
Een sociale en ondernemende gemeente met ruim 75.000 inwoners. Hier werken we samen met 650 collega’s aan de best mogelijke dienstverlening voor inwoners, bedrijven en instellingen. De lijnen zijn kort, we kennen elkaar en we weten wat er speelt. Onder het motto: vertrouwen, verbinden en verantwoordelijkheid.
Over de afdeling Werk, Inkomen, Jeugd en Zorg (WIJZ)
Werken voor WIJZ is werken aan het vangnet voor mensen die in kwetsbare omstandigheden terecht zijn gekomen. Bijvoorbeeld inwoners die ondersteuning nodig hebben om aan het werk te komen, inwoners met schulden of inkomensproblemen, ouderen met zorgproblematiek en kinderen in nood. Je onderhoudt nauw contact met externe partijen, zoals zorgaanbieders en scholen. Dit is de afdeling waar je écht verschil kunt maken voor mensen die het alleen even niet redden.
Opdracht
- Controleren van facturen van diensten en hulpmiddelen vanuit de Wet maatschappelijke ondersteuning (Wmo) aan de hand van gemaakte contractafspraken
- Raadplegen van benodigde systemen zoals ERPx en Suite voor Sociaal Domein
- Navragen van ontbrekende gegevens of documenten bij de betreffende collega, leverancier of instantie
- Verwerken van ingekomen meldingen Wmo in de Suite voor Sociaal Domein
- Vragen beantwoorden van leveranciers of klanten over meldingen, declaraties en betalingen
Competenties
Je hebt scherp oog voor detail, je bent collegiaal en klantvriendelijk en je kan je goed verwoorden in woord als in geschrift. Je hebt affiniteit met administratieve processen en geautomatiseerde gegevensverwerking. Daarnaast beschik je over de volgende eigenschappen:
- Kwaliteitsgericht
- Nauwkeurigheid
- Integriteit
- Verantwoordelijkheid
- Analytisch vermogen
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: in ieder geval dinsdagochtend, overige uren in overleg.
Eisen
- Een afgeronde opleiding op minimaal MBO 4 niveau in administratieve richting
- Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als administratief medewerker bij een gemeentelijke instelling
- Aantoonbare werkervaring met Suite voor Sociaal Domein, ERPx en MS Office (benoem waar dit is opgedaan in het cv)
- Aantoonbare werkervaring met de uitvoering van de Wmo, benoem waar dit is opgedaan
- ‘Bring your own device’ is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten. Ditzelfde geldt voor een laptop (geen iPad); de werkplekken van de gemeente Leidschendam-Voorburg zijn voorzien van USB-C (Thunderbolt) docking beeldschermen.
Wensen
- Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 6 jaar als administratief medewerker binnen een gemeente
- Beschikbaar om op dinsdag op locatie in Leidschendam te werken
- Aantoonbare werkervaring in een administratieve rol binnen het sociaal domein
- Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring met de uitvoering van de Wmo, benoem waar dit is opgedaan