Medewerker burgerzaken

Gemeente Schouwen-Duiveland

Sluit op: 12 mei 2025 om 09:00
Max. Uurtarief: geen max tarief
Aantal uur per week: 20
Provincies: Zeeland
Segmenten: Burgerzaken en Receptiebalies

Omschrijving

Soorten Inhuur: Detachering
Start datum: 12 mei 2025
Eind datum: 12 augustus 2025

Let op: Dit is een detacheringsopdracht

Deze opdracht valt onder detachering en is niet geschikt om als zzp'er uit te voeren in overeenstemming met de Wet DBA.

Uitvoeringsvoorwaarde
Met het verstrekken van de opdracht (aan de ondernemer die inschrijft op de onderhavige opdracht en voor gunning in aanmerking komt) en de Gemeente Schouwen-Duiveland mag géén arbeidsrelatie/dienstbetrekking tot stand komen. De inschrijver dient dit te waarborgen. Bij het inschrijven op de onderhavige opdracht moet in dit kader rekening worden gehouden dat de uitvoering van de werkzaamheden plaatsvindt onder direct toezicht en leiding van de Gemeente Schouwen-Duiveland. Dit betekent dat niet wordt voldaan aan de criteria voor zelfstandigheid zoals vereist onder de Wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (Wet DBA). De gemeente merkt hierbij op dat aan de voornoemde uitvoeringsvoorwaarde niet wordt voldaan als de inschrijver een ZZP-er is (ongeacht of dit een eenmanszaak of een BV is).

Organisatie
Met zo’n 400 collega’s zetten we ons bij de gemeente Schouwen-Duiveland dagelijks in voor ons mooie eiland. We juichen initiatieven vanuit onze samenleving van harte toe en helpen waar mogelijk. Hierbij denken we niet vanuit wat ‘moet’; we denken juist vanuit wat kan. We stellen hierbij de mensen – onze inwoners, ondernemers, en gasten – centraal. Dit geldt ook voor iedereen die bij de gemeente Schouwen-Duiveland werkt. Omdat ‘de mens centraal stellen’ voor iedere functie wat anders betekent, krijg je bij ons de ruimte om hier je eigen aanvulling aan te geven. Een bewezen sleutel tot succes!

Opdracht
Als Medewerker Burgerzaken ben jij het eerste aanspreekpunt voor inwoners van de gemeente Schouwen-Duiveland. Jij helpt inwoners aan de balie met aanvragen voor reisdocumenten, rijbewijzen en parkeervergunningen. Je zorgt ervoor dat de aanvraag soepel en vriendelijk verloopt.

Dit ben jij
– Je bent klant- en servicegericht, flexibel, proactief en denkt in oplossingen.
– Je bent communicatief en schriftelijk sterk en zelfsturend, maar werkt ook graag samen.
– Je kunt feedback geven en ontvangen.
– Vanzelfsprekend ben je buitengewoon nauwkeurig.
– Je bent snel in het oppakken van nieuwe taken en systemen.
– Je bent beschikbaar op maandag, dinsdag en een dagdeel op donderdag.

Wat breng je mee?
– Je beschikt over MBO werk- en denkniveau.
– Je hebt aantoonbare ervaring als medewerker Burgerzaken.
– Ervaring met Centric Burgerzaken is een pre.

Dit bieden we jou
– Een leuke functie in een uitdagende werkomgeving, waar we trots zijn op onze resultaten!
– Een fijne en open werksfeer en leuke collega’s.

Team
Je komt te werken in het team Burgerzaken.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands. Referenties nader te bepalen.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr. Is hybride werken mogelijk: nee.

Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op woensdag 14 mei 2025 tussen 9:00 uur en 11:00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op dinsdag 13 mei 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Deze opdracht voor inhuur wordt gegund via een aanbestedingsprocedure. De opdrachtgever heeft specifieke eisen en wensen geformuleerd. Om in aanmerking te komen, dien je te voldoen aan de gestelde eisen. Daarnaast kun je extra punten verdienen door tegemoet te komen aan de wensen.

Eisen

  • Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag.
  • Aantoonbaar afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau 4.
  • Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring als medewerker burgerzaken binnen een gemeente.
  • Beschikbaar om fysiek aanwezig te zijn in het gemeentehuis op: maandag, dinsdag en een dagdeel op donderdag.

Wensen

  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als medewerker burgerzaken binnen een gemeente.
  • Aantoonbare werkervaring met Centric Burgerzaken. Benoem dit duidelijk in het CV.
  • Competenties: Klant- en servicegericht, Flexibel, Proactief, Oplossingsgericht, Nauwkeurig

Reageer op opdracht

Toegestane typen: : .pdf, .doc, .docx