Medewerker crediteuren debiteuren

Gemeente Zeist

Verlopen op: 25 apr 2025 om 09:00
Max. Uurtarief: geen max tarief
Aantal uur per week: 32
Provincies: Utrecht
Segmenten: Administratief Secretarieel

Omschrijving

Soorten Inhuur: Detachering
Start datum: 25 april 2025
Eind datum: 25 juli 2025

Let op: Dit is een detacheringsopdracht

Deze opdracht valt onder detachering en is niet geschikt om als zzp'er uit te voeren in overeenstemming met de Wet DBA.

Organisatie
Gemeente Zeist is een moderne werkgever met medewerkers die betrokken en vooral zichzelf zijn. We werken op basis van onze kernwaarden ‘vertrouwen, kracht en nabijheid’. De werksfeer is open en prettig. Met zo’n 400 collega’s werken we voor en met ongeveer 60.000 inwoners. Daardoor is het niet te massaal, zijn de lijnen kort en de mogelijkheden groot. Onze cultuur is informeel, onze werkwijze integraal en interactief. Ontwikkeling is voortdurend vereist en belangrijk: als organisatie weten wat er in de samenleving speelt en daar flexibel op inspelen.

Als medewerker
Als medewerker van gemeente Zeist voel je je echt betrokken bij Zeist en haar inwoners. Er is veel te doen om onze gemeente nu en in de toekomst voor iedereen aantrekkelijk te houden. Samen met je collega’s werk je er continu aan om dat voor elkaar te krijgen. We staan met onze organisatie voor de uitdaging om de dienstverlening aan de inwoners, bedrijven en instanties van Zeist te blijven verbeteren. Dat doen we samen en daarbij richten we ons op onze klant. Sterker nog, we vertrekken vanuit de klant. In onze organisatie vormen we op een eigentijdse manier de schakel tussen politiek en burger.

Team
Financiële administratie (Financieel beheer)

Opdracht

  • Verwerken en sorteren inkoopfacturen vanuit de mailbox
  • Verwerken, registreren en afhandelen facturen in Kofax (applicatie)
  • Routeren, registreren en coderen inkoopfacturen in CODA Financials en neemt zo nodig vervolg acties
  • Levert een actieve bijdrage aan het oplossen van betalingsherinneringen en zorgt voor snelle afwikkeling daarvan
  • Voert interne en externe acties uit van vervallen inkoopfacturen. Neemt hierbij contact op met collega’s en de klant om zo tot snelle afwikkeling te komen
  • Handelt inkomende telefonische klantvragen af over inkoopfacturen
  • Houdt de creditnota’s bij en monitort de afwikkeling daarvan

Competenties

  • Flexibel
  • Zelfstandig
  • Accuraat
  • Gezellig

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 6. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Benodigd aantal professionals
1.

CV-eisen
Maximaal 3 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr
Is hybride werken mogelijk: ja

Deze opdracht voor inhuur wordt gegund via een aanbestedingsprocedure. De opdrachtgever heeft specifieke eisen en wensen geformuleerd. Om in aanmerking te komen, dien je te voldoen aan de gestelde eisen. Daarnaast kun je extra punten verdienen door tegemoet te komen aan de wensen.

Eisen

  • Je bent op donderdag 1 mei 2025 beschikbaar voor een gesprek
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring met crediteuren administratie
  • Een afgeronde opleiding op minimaal mbo 4 niveau in de richting van financiën

Wensen

  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring met crediteuren en debiteuren administratie
  • Aantoonbare werkervaring met Kofax, Coda, Financials en Excel
Deze opdracht is verlopen.