Opdrachtomschrijving
In verband met vervanging wegens ziekte en vakantie zoeken we extra ondersteuning bij het team Digitale Informatie Voorziening.
Verantwoordelijkheden
De verantwoordelijkheden die bij deze opdracht horen:
- Beheert en verzorgt de digitale archivering. Het betreft met name documenten sorteren en scannen in DIS;
- Maakt nieuwe werkprocessen aan en faseert door naar de juiste medewerker;
- Verzendt beschikkingen;
- Verwerkt de in- en uitgaande post en zorgt voor afhandeling;
Deze opdracht voor inhuur wordt gegund via een aanbestedingsprocedure. De opdrachtgever heeft specifieke eisen en wensen geformuleerd. Om in aanmerking te komen, dien je te voldoen aan de gestelde eisen. Daarnaast kun je extra punten verdienen door tegemoet te komen aan de wensen.
Eisen
- Kandidaat is inzetbaar vanaf 1 juli 2025 tot 1 oktober 2025 voor 24-32 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.
- U voegt een cv van maximaal 2 pagina's A4 toe.
- Ervaring in vergelijkbare werkzaamheden
- MBO werk en denkniveau bij voorkeur op het gebied van archief en administratie
Wensen
- MBO werk- en denkniveau
- Aantoonbare ervaring op het gebied van DIV werkzaamheden
- Kan makkelijk met verschillende applicaties werken (w.o. DIS4all)