Gemeente Mook en Middelaar
De gemeente Mook en Middelaar is een kleine en dynamische gemeente waar hard gewerkt wordt aan een gezamenlijk doel: een prettige woonomgeving voor de inwoners van deze mooie gemeente (met ongeveer 8.000 inwoners). Onze organisatie wordt gekenmerkt door een informele en open sfeer waar resultaatgericht wordt gewerkt. Trots, open, verantwoordelijk en collectief zijn onze kernwaarden. Bovendien brengt de bijzondere ligging van onze gemeente, in het noordelijkste puntje van Limburg op de grens met Gelderland, een dubbele oriëntatie met zich mee, wat voor een ieder van ons een extra uitdaging vormt.
Opdracht
De gemeente Mook en Middelaar zoekt een ervaren en zelfstandige medewerker financiële administratie vanwege tijdelijk vervangen van een collega. De opdracht omvat:
- Opvoeren/beheren crediteuren
- Registreren/boeken facturen
- Inkomend telefoonverkeer en mail crediteuren afhandelen
- Eindcontrole facturen
- Betaalbatches facturen verzorgen
Wat bieden wij?
Een leuke afwisselende functie, waarin veel zelfstandigheid van je wordt verwacht. Flexibel werken (deels op locatie, deels vanuit huis). Een betrokken en informele werkomgeving waarin jouw expertise echt verschil maakt.
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 7-8. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: in overleg.
Is hybride werken mogelijk: Ja.
Eisen
- Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal mbo 4 niveau
- Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als medewerker financiële administratie binnen het publieke domein
- Aantoonbare werkervaring op het gebied van crediteuren
- Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met Key2Financien (Benoem duidelijk in het cv waar deze is opgedaan)
Wensen
- Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring op het gebied van crediteuren
- Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als medewerker financiële administratie binnen het publieke domein
- Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met Key2Financien (Benoem duidelijk in het cv waar deze is opgedaan)